ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

اس ام اس های جدید تنهایی ۹۱


smsiha.net tanhayi jadid اس ام اس تنهایی جدید

تنها تنهایی است که بی تو به من می آید …
.
.
.
می شود تنهایی بچگی کرد
تنهایی بزرگ شد
تنهایی زندگی کرد
تنهایی مُرد
ولی قهوه ی غروب های دلگیر جمعه را نمی شود تنهایی خورد …
.
.
.
تنهایی چیزهای زیادی به انسان می آموزد ، اما تو نرو ؛ بگذار من نادان بمانم …
.
.
.
حق من از تو رهایی و تنهایی بود ، خدا داند حق دیگری را چه خواهی داد …
.
.
.
و تنها تنهایی ، دیگر حرف تازه ای نیست …
.
.
.
یک لبخندم را بسته بندی کرده ام برای روزی که اتفاقی تو را می بینم …
آنقدر تمیز میخندم که به خوشبختی ام حسادت کنی و من در جیب هایم دست های خالی ام را فریب دهم که امن ترین جای دنیا را انتخاب کرده اند …
.
.
.
وقتی که تنهام ، بالاتر و بهتر میتونم پرواز کنم چون نه نگران جا موندنم و نه نگران جا گذاشتن …
.

سایر اس ام اس ها در ادامه مطلب…

.
.

میبخشم کسانی را که هرچه خواستند با من ، با دلم ، با احساسم کردند و مرا در دوردست های خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم نزدیکم …
.
.
.
وقتی محبت کردم و تنها شدم ، وقتی دوست داشتم و تنها ماندم دانستم باید تنها شد و تنها ماند تا خدا را فهمید !
.
.
.
تنهایی یعنی نه خودش هست که از تنهایی درت بیاره نه فکرش اجازه میده تنهاییتو با کس دیگه ای پر کنی …
.

اس ام اس تنهایی جدید

.
آنقدر نوشته هایم غمگین که
آنقدر من تنها که
آنقدر تنهایی سخت که
نمیدانی …
.
.
.
بگذار مرز تنهایی را رد کنم …
ببین ؛ گذرنامه ام فقط مهر لبهایت را کم دارد …
.
.
.
اگه احساس تنهایی کردی از من سراغی نگیر چون خودم به اندازه کافی تنهایی دارم !
.
.
.
تنهایی یعنی تمام تلاشت رو بکنی که به اونایی که تنها نیستن حسادت نکنی ولی ته دلت و با تمام وجود حس کنی که میخوای جای اونا بودی …
.

اس ام اس تنهایی

.
تنهایی یعنی خودت با خودت عاشقی کنی نه با هر کس و ناکسی …
.
.
.
تنهایی یعنی من یه موبایل دارم که صدای زنگش یادم نمیاد …
.
.
.
میخواهم همه بدانند این آدم ها که به خیال خود با من اند خود مفهوم تنهایی من هستند !
.
.
.
سالها ، ماهها و روزها میگذرد !
تو بی من و با او خوشحالی ، همین برای دل تنهاییم کافیست …
.
.
.
گاهی آدمهای تنها خیلی خوش شانس هستند چون کسی رو ندارن که از دست بدن !
.

اس ام اس تنهایی

.
دلتنگم نه برای کسی از بی کسی …
خسته ام نه از تکاپو از در به دری …
نه دوستی ، نه یادی ، نه خاطره ی شیرینی !
تنهایم تنهاتر از آن سنگ کنار جاده اما مشتاقم ، مشتاق دیدار آنکس که صادقانه یادم کند …
.
.
.
جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره تا مبادا که تا بخورد حتی گوشه ای از احساسم زیر دست این همه تنهایی !
.
.
.
اینایی که با هدفون تو گوش میرن بخوابن ، اینا رویایی براشون نمونده که قبلِ خواب بهش فکر کنن …
اینا تنهان !
.
.
.
به سراغ من اگر می آیی ، تند و آهسته چه فرقی دارد ؟
“تو” به هر جور دلت خواست بیا !
مثل سهراب دگر جنس تنهایی من چینی نیست که ترک بردارد ؛ مثل آهن شده در تنهایی ، چینی نازک تنهایی من …
.
.
.
تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم
تنهایی را دوست دارم زیرا که خداوند هم تنهاست
تنهایی را دوست دارم زیرا انتظار کشیدنم را پنهان خواهد کرد …
.
.
.
او رفت و من در حسرت نگاهی پر راز ماندم ماندم تا بیاید و پاسخ دهد چرا ؟ چرا تنهایم گذاشت و در حسرت پرسیدن این سوال هم ماندم !
.
.
.
تنهایی یعنی هر کانالی که دلت میخواد ببینی و کسی بهت غر نزنه …
.

اس ام اس تنهایی

.
تنهایی یعنی بری عطری رو که اون میزده رو بخری و بزنی به خودت تا فکر کنی کنارته …
.
.
.
تنهایی یعنی : من ، تو ، ما
یادت هست ؟ تمام شد …
.
.
.
ای تنهاترین تنهای شبهای تنهایی من ، تو تنها کسی بودی که تنهایی هایم را تنها به تو گفتم ! آه ای خدای من چه شبها که تن ها ، تنها آرامیدند و در تنهایی فریاد دوستت دارم سر دادند …
.
.
.
تنهایی یعنی این همه آغوش واسه تو بازه اما تو همونیو میخوای که بهت پشت کرده …

.
.
.
و تو هیچگاه نخواهی فهمید که من با یاد همان دقایقی که کنار هم بودیم ، سال هایی را که بی تو گذشت زنده مانده ام !
.

اس ام اس تنهایی

.
قشنگترین اتفاق ذهنم حادثه ی شنیدن صدای تو بود …
چقدر تنهایم وقتی گاهی کم می شوی …
.
.
.
اونکه میخواست منو بفهمه نتونست !
اونکه میتونست بفهمه نخواست !
این شد که “تنهایی” تمام قد منو بلعید !!!
.
.
.
فلسفه ی تنهایی را هرچقدر هم خوب ببافند ، بی قواره بر تن آدم زار می زند …
.
.
.
دهان تنهائیم آب می افتد برای یک قطره بودنت !
.
.
.
تنهایی قشنگتریـن و بی منت ترین حس دنیاست چون برای داشتنش نیاز به هیچکس نداری …
.

اس ام اس تنهایی

.
زندگی پر است از گره هایی که تو آن را نبسته ای اما باید تمام آنها را به تنهایی باز کنی ، تنهای تنها …
.
.
.
“من” یک نقطه دارد ؛ من تنها هستم !
“تو” دو نقطه دارد پس تنها نیستی !!!
.

اس ام اس تنهایی

.
تنهایی یعنی همیشه سر به سر شیشه میگذارم و اشکهایم جاری میشوند بر سینه ی پنجره …
.
.
.
دنیا تنهایی های زیادی داره اما تنهایی من دنیایی داره …
.
.
.
از تنهایی خود لذت ببر تا دیگران نتوانند از بازی دادن تو لذت ببرند …
.

اس ام اس تنهایی

.
تنهایی که طولانی میشه معیار دوست داشتن آدمها هم عوض میشه ؛ یهو میبینی اون آدم ، گلدون شمعدونی گوشه اتاقشو با کل دنیا هم عوض نمی کنه …

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دختراستقلالیییی مریم خانووم! چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 11:49 ب.ظ

تنهایی رو دوست ندارم!!!

vali man hamishe ba aamaghe vojoodam hesesh kardam
hamishe!

[ بدون نام ] شنبه 20 مهر 1392 ساعت 09:38 ق.ظ

خیلی جالب و زیبا بود عاشق تنهائیم واز گزند هر کس و ناکس راحت بقول باباطاهر دلا خوکن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد