ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

flower

پرسپولیس!

گل ها هم دارن پرسپولیسی میشن!!

Click to view full size image

اس ام اس خفن (sms)

اس ام اس خفن (sms)



وقتی به دنیا اومدی، تو تنها کسی بودی که گریه میکردی و بقیه می خندیدن. سعی کن یه جوری زندگی کنی که وقتی رفتی، تنها تو بخندی و بقیه گریه کنن.
-------------------------------------------------------------------------------
دوستی یه حادثه و جدایی قانون است. بیا حادثه آفرین و قانون شکن باشیم
--------------------------------------------------------------------------------


ادامه مطلب ...

رای بدید خواهشا!

سلام دوستان

من نازنین هستم!

اگه میشه و دوست دارین برین تو وبلاگ keret.blogfa.com   و به من رای بدید!!!لطفا!!!

جبران میکنم!!

با مطالب دلخواه شما!

پدر و مادر عزیزم دوستتان دارم



پدر و مادر عزیزم دوستتان دارم




 
آدما تا وقتی کوچیکن دوست دارن برای مادرشون هدیه بخرن اما پول ندارن.
وقتی بزرگتر میشن ، پول دارن اما وقت ندارن.
وقتی هم که پیر میشن ، پول دارن وقت هم دارن اما . . . مادر ندارن!...
به سلامتی همه مادرای دنیا...


پدرم ، تنها کسی است که باعث میشه بدون شک بفهمم فرشته ها هم میتوانند مرد باشند !
=

ادامه مطلب ...



روشهای مبازره با استرس

استرس چیزیه که خیلی از ما ها با اون مشکل داریم
البته معمولا استرس نوع های مختلفی داره و رابطه مستقیمی با ترس داره
حالا میتونه ترس از امتحان و کنکور باشه ... ترس از رانندگی باشه ... ترس از لو رفتن رابطه سمر و مهند در عشق ممنوع باشه ... هر چیزی میتونه باشه !
ولی راههای مختلفی برای دفع استرس هست که شاید برای شما جذاب باشه

ادامه مطلب ...

عکسهایی فوق العاده زیبا از شهر نیویورک در شب

 عکسهایی فوق العاده زیبا از شهر نیویورک در شب

عکسهایی فوق العاده زیبا از شهر نیویورک در شب
عکسهایی فوق العاده زیبا از شهر نیویورک در شب
عکسهایی فوق العاده زیبا از شهر نیویورک در شب
3
عکسهایی فوق العاده زیبا از شهر نیویورک در شب

ادامه مطلب ...