ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

اس ام اس جدیدتبریک شب یلدا

امشب را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم
شب یلدا
این شب زایش مهر و میترا 
شب زایش نور و روشنائی
بر تو ایرانی مبارک


***********


بیا ای دل کمی وارونه گردیم
برای هم بیا دیوونه گردیم
شب یلدا شده نزدیک ای دوست
برای هم بیا هندونه گردیم
شب یلدا مبارک


***********


باور به نور و روشنایی است 
که شام تیره ،از دل شب یلدا
جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد
یلدایتان مبارک


***********


شب یلدا همیشه جاودانی است 
زمستان را بهارزندگانی است
شب یلدا شب فر و کیان است
نشان از سنت ایرانیان است
یلدا مبارک


***********

 

ادامه مطلب ...

پیامک های تبریک و نمونه های زیبا از تزیین هندوانه شب یلدا

پیامک های تبریک و نمونه های زیبا از تزیین هندوانه شب یلدا

بلندای شب یلدای من باش
طلوع روشن فردای من باش
ولی فردا خدا داند کجایی
همین حالا همین حالای من باش

شب یلدای من آغاز شد
نه سرخی انار
نه لبخند پسته
نه شیرینی هندوانه
بی تو یلدا زجر آورترین شب دنیاست ...
بی من یلدایت مبارک !
.
.
.


فرا رسیدن دی ماه،فصل امتحانات را تبریک می گوییم !
ستاد کوفت سازی شب یلدا
.
.
.
.


یلدا یعنی هر شب بی کسی
یعنی غم...غصه...بی هم نفسی
یلدا یعنی خاستن...عشق...تا سر حد جنون
یلدا یعنی شب گریه های یک دل پر خون . . .
.
.
.
.


یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست
تا سحر از وجودمان رخت بربندد
امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست
شب یلدا مبارک !
.
.
.
.


روی شما مثل گل هندونه ، خنده هاتون مثل قاچ هندونه
روزگارتون مثل پوست هندونه ، جیبتونم پر تخم هندونه
یلداتون مبارک
.
.
.
.


شده یلدا مقارن با محرم / نمی دانم بخندم یا بگریم
مبارک، تسلیت عید و عزاتان / پس از شادی بخور یک ذره هم غم
.

.
.
.


من بلندای شب یلدا را / تا خود صبح شکیبا بودم
شب شوریده ی بی فردا را / با خیال تو به فردا کردم
چه شبی بود ! عجب زجری بود ! غم آن شب که شب یلدا بود ...
.
.
.
.

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار صعود به جام جهانی-ایران آرژانتین

اس ام اس خنده دار صعود به جام جهانیoriginal 300x224 اس ام اس خنده دار صعود به جام جهانی.

.

ترکیب احتمالی(قطعی!) ایران مقابل آرژانتین.
۱۱-۰-۵
اون پنج تای حمله، پنج تن آل عبان

.

اس ام اس خنده دار صعود به جام جهانی

اس ام اس صعود ایران به جام جهانی(خنده دار)

اس ام اس جدید در تفریحکده

.

میگن ظریف فردا داره میره آرژانتین ، یه توافق نامه امضا کنه که یکم یواش تر.

.

اس ام اس خنده دار صعود به جام جهانی

اس ام اس صعود ایران به جام جهانی(خنده دار)

اس ام اس جدید در تفریحکده

  ادامه مطلب ...