ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

خصوصیات هر شست

 


خصوصیات هر شست

 

فال و طالع بینی , انواع فال , شست دست
کف دست و انگشتان ما حاوی استعدادها و توانایی های ماست و شست دست نیز همانند یک موتور یا ایستگاه قدرت است که میتواند موجب احیای این استعدادها شود.
 
نکته : شما تنها با تلاش و تمرین مداوم و بررسی دست های متعدد خواهید توانست در مورد چاقی ، لاغری ، بلندی و کوتاهی شست دست نظر بدهید ، اگر مشخص کردن دقیق نوع شست دست برایتان مشکل است نگران نباشید زیرا این کار همانطور که گفته شد با تمرین و ممارست آسان خواهد شد.
  
برای دیدن خصوصیات اخلاقی هر شست به ادامه مطلب بروید:

ادامه مطلب ...

دهه هشتادیا اینن دیگه!!!

  • ﺑﻪ ﭘﺴﺮﺧﺎﻟﻢ ﻣﯿﮕﻢ ﺍﺳﻢ ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﻣﻬﺪﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﮕﻮ :
    ﻣﯿﮕﻪ:
    ﻧﮕﺎﺭ
    ﻻﻟﻪ
    ﺳﻮﺩﻩ...
    ﺑﻬﻨﺎﺯ
    ﺁﻧﺎﻫﯿﺘﺎ
    ﻣﺮﺟﺎﻥ
    ﺳﻮﮔﻨﺪ
    ﻣﯿﮕﻢ ﺗﻮ ﻣﻬﺪﺗﻮﻥ ﭘﺴﺮ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﯾﺪ؟
    ﻣﯿﮕﻪ ﺁﺭﻩ ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺍﻭﻧﺎﺩﺍﺭﻡ 

جوک



غضنفر از باجه تلفن میاد بیرون
یکی بهش میگه سالمه ؟
غضنفر میگه سالمه ولی آفتابه نداره

مادر و پسر

مادر خطاب به پسرش: پسرم؟ نیوتن رو میشناسی؟

پسر: نه کی هست حالا؟

مادر: اگه به درسات بیشتر توجه میکردی میشناختیش! :|

پسر: خیلی خُب، پارمیدا رو میشناسی تو مامان؟

مادر: نه، کى ِ؟

پسر به شوخى: اگه به شوهرت بیشتر توجه میکردی میشناختیش! خخخخخخ

الان پدر و پسر دو هفته َس متواری َن! :))

معمّـــــا

کی میتونه این معما رو حل کنه؟؟

خودمم جوابشو نمیدونم هنوز... D:




من از احمد 1000 دلار قرض می گیرم و از علی 500 دلار، 1000 دلار احمد رو گم می کنم و از 500 دلار علی 300 دلارشو برای خودم یه موبایل می خرم پیشم میمونه 200 دلار. این 200 دلار رو 100 دلارشو میدم به احمد و 100 دلارشو میدم به علی. 900 دلار از احمد بدهکار می شم و 400 دلار از علی. در مجموع 1300 دلار و 300 دلار هم که موبایل خریده بودم میشه 1600 دلار، من که از احمد و علی 1500 دلار قرض گرفته بودم چرا 1600 دلار شد این پول؟؟