ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

آخرین کلام

سلام


بچه ها خیلی نامردین!


 چون فقط مریم جونمه که نظر میذاره


دیگه هیچکس نظر نمیذاره


تا آخر این هفته به تموم کسایی که لینکشون کردم فرصت میدم که


 بیان تو وبم و حد اقل 2تا نظر بدن


و دیگه آپ نمیکنم تا نظر ندین!!!


وگرنه پاکشون میکنم


پ ن پ،اس ام اس،جوک جدید

اس ام اس جوک جدید پیامک جدید

.

.

.


سر کلاس کیفمو گذاشتم ردیف جلو برای دوستم جا گرفتم.

 

 

 طرف اومده میگه: جا گرفتی؟!

 

 

پ ن پ نگران بودم کیفم از این پشت،

 

 

 تخته رو خوب نبینه !!

.

.


اس ام اس جوک جدید پیامک جدید


.

.

 

 

لباس خریدم . کارت عابرمو گذاشتم رو میز میگم 2015 .

 

 

میگه رمز کارتته.؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ تلفنمه .

 

 

 شب زنگ بزنی لاو بترکونیم !

.

ادامه مطلب ...

لوگوهای المپیک به مناسبت المپیک


  
متاسفانه به دلیل تحریم های بین المللی ما در ایران امکان مشاهده این لوگوها رو نداشتیم.

27 جولای - افتتاحیه ی المپیک !

http://picture.marshalclub.org/Archive/2012/8/12/2012-7-27_Opening_Ceremony.jpg


28 جولای - مسابقات تیراندازی

http://picture.marshalclub.org/Archive/2012/8/12/2012-7-28_Olympics_Archery.jpg


ادامه مطلبش رو حتما ببینین چون خیلی جالبه
ادامه مطلب ...

اس ام اس باحال و توپ

آخرین ورژن دعای آخرترم برای حل مشکلات:

الهی! باخاطری خسته، دل به کَرم تو بسته

دست از اساتید شسته و در انتظار نمرات نشسته ام.

پاس شوند کریمی

پاس نشوند حکیمی

نیفتم شاکرم، بیفتم صابرم

الهی شهریه ها بالاست که میدانی ، وجیبم خالیست که میبینی

نه پای گریز از امتحان دارم ونه زبان ستیز با استاد،

الهی دانشجویی راچه شاید و از او چه باید!؟

.

.

.

کارمان به جایی رسیده که طوری باید دلتنگ شویم که به کسی برنخورد !

.

.

.

فکر کنم ما تو نسخه رایگان دنیا زندگی میکنیم

اون قسمتهاش که به بقیه حال میده برای ما کار نمیکنه !


ادامه مطلب ...

اندرز سقراط حکیم


اندرز سقراط حکیم

 روزی سقراط ، حکیم معروف یونانی، مردی را دید که خیلی ناراحت و متاثراست. علت ناراحتیش را پرسید ،پاسخ داد:"در راه که می آمدم یکی از  آشنایان را دیدم.سلام کردم جواب نداد و با بی اعتنایی و خودخواهی گذ شت  و رفت و من از این طرز رفتار او خیلی رنجیدم."
  سقراط گفت:"چرا رنجیدی؟" مرد با تعجب گفت :"خب معلوم است، چنین رفتاری   ناراحت کننده است."

ادامه مطلب ...