ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

وبلاگ

سلام بچه های وبلاگ

ی وبلاگ جدید ساختم

آدرسش اینه

http://tazbazar.rozblog.com

اگه سر بزنین خوشحال میشم


نظرات 10 + ارسال نظر
مینا اکبری جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 07:02 ب.ظ

میگم توی قسمت چت باکس من نتونم بیشتر از چنتا حرف بنویس.ظرفیتش پرمیشه.باید اونو بفرستم باز ادامشو بنویسم..تازه رفرش هم میکنم کل ص وبلاگ توی اون یه ذره جا میاد بجای اینکه چت باکس بیاد

نمیدونم چشه آجی

مینا اکبری جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

باشه داداش کیوان.حالا همینجوری چت میکنم

نه خب برو چت روم

مینا اکبری جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

رفتم اما نفهمیدم چجوری میشه کار کرد باهاش.حالا یه کاریش میکنم.اخه من اصلا هیچی از این کارا سر درنمیارم

باشه آبجی

مینا اکبری جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 08:18 ب.ظ

بیا وبلاگ فاطمه.اینجا تنهایی بابا.بیا همه هستیم

با گوشیم سخته بخوام نظر بدم
ولی دارم میخونم

فائزه عباس پور شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام.چشششششششششششششم سر میزنیم...

merc

مینا اکبری یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام .اومدم جویای حالت بشم.انشا..بهتر شده باشی.بای

hadiseh یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 05:41 ب.ظ

سلاااااام
آبجی فائزه کمتر سر میزنی دیگه؟!
شما خوبی آقا کیوان؟

are merc
dge kheily kam miam web

hadiseh یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 06:17 ب.ظ

خدا رو شکر که بهترید...
بیشتر وب جدیدتون میاین دیگه؟البته فعلا که نمیاین

زیاد فرقی نمیکنه فقط میام نظرارو تایید میکنم و میرم
نمره هام خیلی اومده پایین باید بشینم درس بخونم
کلا دیگه کم میام

hadiseh یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

خب چه بهتر برید به درساتون برسید اونا واجب تره فعلا وبلاگو بیخیال...موفق باشید
خداحافظ

فائزه عباس پور یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

ابجی حدیثه اینترنتم مشکل داشت وگرنه همش اینجام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد