ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

عکس هایی دیدنی از شیرینی های خوشمزه



















دلتون آب شد!!!!!!!!!!!!!!

نه؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 20 + ارسال نظر
محمد جواد پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 08:18 ب.ظ http://p30music.blogdam.com

وبلاگ باحالی داری اگر اهل موزیک هستید ما به روز ترین آهنگ هارا در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم اگر عضو این سایت از شما ممنون می شوم
آدرس ما www.p30music.blogdam.com

hadiseh پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 08:32 ب.ظ

واااااااااااااای آخه این چه کاریه؟
آزار دارین؟خب دلم خواست

akhey
ishala rooze tavalodetoon az hamina mikharim

hadiseh پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 09:20 ب.ظ

اولا کوووووو تا آذر ماه دوما چه فایده؟من کیک توهمی نمیخوام...اینکه فقط عکسش باشه
ولی به هر حال ممنون بابت عکسا یه دونه ازین خوشمزه هاشو نگه دارین واسه تولد من

hamash male shoma

مینا اکبری پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 09:42 ب.ظ

سلاااااااااااااام.وای وای واییییییییییییییییییییی.کیک شکلاتی.منم میخوام.من عاششششقشم

mnm hamitoor

مینا اکبری پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 10:08 ب.ظ

داداش کیوااااان کجا رفتی؟؟؟؟تازه با بچها میخواستیم بیام وبلاگت.

byain bache ha

مینا اکبری پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

الان به بچها میگم

begoo

مینا اکبری پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

تو چرا همش اینجوریهستی؟؟؟؟ناخونت بهتر شد؟؟؟؟؟

بدک نیست
آخه منم از کیکا موخوام

hadiseh پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

وای اصن نمیتونم این عکسارو ببینم!

خیلی بودن اگه اونارم میزاشتم ک تلف میشدی حدیثه خانم

مینا اکبری پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 11:03 ب.ظ

حدیثههه برو توی پیج FB من کیکاو بستنی هایی که گذاشتمو ببین.غش میکنییییییی

hadiseh پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

واااااااااای نه نذار
تازه اون موقعی که من عکسا رو دیدم هنوز شام نخورده بودم جدااا دلم ضعف رف!

دستم میشکس اینکارو نمیکردم
عجب غلطی کردما

nikian پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

hadiseh پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

ای بابا حالا بیخیال...دور از جونتون

hadiseh پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 11:14 ب.ظ

دلت میاد غش کنم؟؟!!!
حالا حالا ها دیگه فک نکنم بتونم برم fb

مینا اکبری پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 11:20 ب.ظ

چرا اجیییییییی؟؟؟بیاااا.ولی درسم بخووووون

هااا
این آخریو راست گفتی

hadiseh پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

درس که بخوره تو سرم ولی گفتم که من تو خونه نمیتونم بیام fb فقط از تو کافینت میتونم بیام...حالا اگه بازم رفتم کافینت بهت خبر میدم

hadiseh پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

خب من که اومدم اینجا....به نظر منم فائزه بود...آخه یه بار دیگه هم همچین کاری کرده بود که با اسم مستعار اومده بود

حالا میادش اینجا

hadiseh پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 11:47 ب.ظ

آره الان میاد ولی گف فائزه نیستم...ولی مطمئنم میشناسیمش

آره

فائزه عباس پور شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام.
داداش کیوان داشتیم از این کارا؟!؟!
خب چراااااااااااا با روح و روان ما بازی میکنی برادر من؟!؟!
خیلییییییییییییییییییی عکسا خوشمزه هسن
مرررررررررررررررررررسی داداش کیوان

akhey
baba toro khoda injoori nega nakon adam delesh kabab mishe
ghalat kardam asan inaro gozashtam

فائزه عباس پور یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
اخه دادش من این چه حرفیه میزنی؟!؟!دور از جونت...خب دلت خواسته این عکسارو گذاشتی...مگه چه عیبی داره؟
ما که اینجوری میگم یکمیش رو شوخی میکنیم وگرنه واقعا که دلمون اونقدا غش نمیره که!
راسی اون کسی که با اسم مستعار اومده من نبودمااااا به جوووووووووون خودم

bashe aji

رها دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 12:56 ب.ظ

ایووووول چه وب خشی دارت شیریناتونم خو خیلی خشه ولی به پای شیرینی های یزد نمرسه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد