ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

جامدادی دخترا و پسرا

نظرات 10 + ارسال نظر
hadiseh دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

خخخخخخخخخخ!
من عین 17 سالگی پسرا بودم!
اصن کیفم یه وضی بود!
هیچ وقتم رنگ صورتیو دوس نداشتم

are khodam fahmide boodam
to va mina baiad pesar mishodin eshtebahi dokhtar shodin

مینا اکبری دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

منم هیچوقت صورتیشو نداشتم.الانشم فقط با یه رنگ جزوه مینویسم.
منو حدیثه دوقلوییم دیکه داداش کیوان.نمیدونستیییی؟؟؟؟

chera dge hame fahmidan shoma dogholien

مینا اکبری سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 12:08 ق.ظ

فقط مشکل اینه که من پرسپولیسیم حدیثه استقلالی.همیییییین.

ناخنم همین الان خون افتاد
آیییییییی

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 12:11 ق.ظ

میگم مینا عجیبه ها!!!!نکنه منو تو خواهریم!!
بیا بریم آزمایش بدیم!!خخخخخخخخخخخ
آره همه بهم میگن آقا کیوان که باید پسر میشدم ولی بعدش خدارو شکر میکنن که این اتفاق نیوفتاد!!

آره واقعا همین جوریش انقدر شیطون پسر بودی ک دیگه وا ویلا

مینا اکبری سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

اوففففففففف.خب برو دکتر پانسمانش کنه

نه بابا دکتر کجا بود خودم دکترما
پانسمان کردم برا خودم
دسته کم گرفتی منو؟

مینا اکبری سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 12:22 ق.ظ

دستت مونده لای در؟؟؟؟؟

آری البته اشتباه گفتم شنبه ناخنم پوکید
تو پاتوق گفتم یکشنبه
الان اصلاحش میکنم

مینا اکبری سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

وایییی.تنم مور مور شد.انگار برق وصل کردن بهم.من یکم دیگه به مانیتور نگا کنم سرم میپوکه.من برم.توهم برو با اون انگشتت تایپ نکن بدتر میشه اققققاااااااااااای دکتر.شب خوووش

دارم با یدونه انگشت تایپ میکم اونم تازه با گوشی
خخخخخخخخ

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

بلههه واویالا...امیدوارم زودتر خوب شه ناخنتون...درک میکنم خییییلیییی بده

الان باز یکم خون افتاد
اییییییی خدا چیکار کنم از دسته این ناخن مزاحم
اه

فائزه عباس پور سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااام...خخخخخخخخخخخخ...خیلی باحال بود!

سلاااااام
مرسی

مهتاب چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

باور کنید ما دخترا اینطوری نیستیم!!!!!!!!!!!!!!!!

esmetoon dar rafte

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد