ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

چند عکس خنده دار و دیدنی !













نظرات 9 + ارسال نظر
ابوعدنان دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 07:57 ب.ظ http://abooadnan.blogsky.com

جالب بید

hadiseh دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 10:58 ب.ظ

ههه جالب بود من انقد اون پاکت زرده رو دوس دارم!!!
البت اگه از طرف ایرانسل نباشه!

are vaghean

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 12:26 ق.ظ

وااااای یادم رفته بود بقیه عکسارو ببینم
من عاشق اون پیرزنه همخیییییییلیییییییییی عالیههه دمش گرمممم

آره خدا حفظش کنه

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 12:28 ق.ظ

خخخخخخخخخخ اون آقاهه هم که داره بافتنی میبافه خیلی خوووووب بود!!
واقعا چرا اینجوریه؟؟!!

چی چرا اینجوریه؟
آقاهه؟

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

آآآرههه دیگه!چرا داره بافتنی میبافه!!!
اونم تو اون جمعیت!
اونم یه مرد!!!!

برای اینکه حوصلش سر رفته
فک کنم

مینا اکبری سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ حدیثهههههه منم ادامه مطلبو ندیده بووووودم.حدیثه ب جوووون خودمون منو تو دوقلووووییییم.تازه داداش منم مثل شما ستارخان میشینه.
بیا از مامانامون بپرسیم یکوقت مارو از هم جدا نکرده باشن.هااااان؟؟؟؟؟

akheeeeeeey
nababa joda nakardan

مینا اکبری سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 05:39 ب.ظ

داداش کیوان برو fbعکس گربمو ببین توی پیجم

دیشب ی لحظه رفتم دیدم خیلی خوشگل بود آجی
خوشبحالت

hadiseh سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

آرررره مینا منم دارم شک میکنم!
فک کن!عین این فیلم هندیییااااا
خخخخخخخخخخ

مینا اکبری سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 06:50 ب.ظ

خخخخخخخ.اره فیلم هندی.


داداش کیوان امروز عکس گربمو گذاشتم.اون گربه ها گربه خودم نیستن.اینی که گذاشتم توی حیاطمونه

باشه میبینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد