ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

استاتوس های جدید3


این پسرایی که شلوار رنگی می پوشن ، ابروهاشونم بر می دارن...! بگین خب؟!
:
:
:
ایــنـا نــذری نـمیــارن در خــونــه مــااا ؟!
----------------------------


از این تریبون
اعلام میکنم
تمامیه خواهران و برادرانی که
ادعای تنهایی دارن
وای به حالتون
روز ولنتاین اینجا نباشین
حواسم بهتون هست
گفته باشما
----------------------------

 

یه سری لذتها هم مختص ایرانه
.
.
.
.
.
.
.
مثلا یه پول پاره پوره رو یه جوری به یه راننده‌ای ، بقالی … بندازی و ازش خلاص شی !
آدم احساس پیروزی میکنه ؛ حتی دیده شده که اشک توی چشمای طرف جمع شده
-----------------------------

 

خودت باش !
کسی هم خوشش نیومد که نیومد
.
.
.
.
.
اینجا کار گاه مجسمه سازی نیست
----------------------------


طرز نمره گرفتن پسرا و دخیا از استاد مرد:
.
.
.
.
.
.
.
..
پسرا:استاد به جون مادرم خرج خونه و دانشگارو خودم میدم
مادرم مریض بابام مرده 2شیفت کار میکنم واسه همین نتونستم خوب درس بخونم !

دخترا: اســـــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد
----------------------------


امروز داشتم بیرون وسه خودم میچرخیدم یهو یه سانتافه اومد بغلم گفت:
.
.
.
.
.
.
 عاخه از کجا میاری این همه پولو میری پراید میخری!!!!!!!!!!!!!!!!
---------------------------


به همه ی دخترای دانشگامون عرض میکنم:لطفا طرف من وپرایدم نیاید
.
.
.
.
.
.
.
چون اون روز که باید میومدید نیومدید خر خودتونید الان دیگه دیر شده ترجیح میدم تنها باشم
-------------------------


دوتا خواستگار واسم اومده یکیشون دکترا داره یکیشون پراید!!!
.
.
.
.
.
.
.
راهنماییم کنید لطفا ؛ شرایط خیلی سخته....

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 06:46 ب.ظ http://fraeng.blogfa.com/

سلام عزیز ترجمه بلدی؟ چند تا مقاله ی مدیریتی دارم دنبال یکی میگردم واسم ترجمه کنه. انگلیسی به فارسی. در واقع همکارم بشه و همیشه بهش کار بدم. اگه کسیو سراغ داری بگو بهم میل بزنه. مرسی گلم.

age peida kardam migam mail bezane

hadiseh یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 12:09 ق.ظ

خخخخخخخخخخخخ خندیدم حسابی
دست مریزاد

merc

مینا اکبری دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

خیلی خووب بودن

merc

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد