ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

درد و دل دختری با مادرش ...!!!! همه بخونن خیلی باحاله ..!!!

دختری با مادرش در رختخواب


درد و دل می کرد با چشمی پر آب

گفت مادر حالم اصلا خوب نیست

زندگی از بهر من مطلوب نیست

گو چه خاکی بریزم بر سرم ؟

روی دستت باد کردم مادرم !

سن من از بیست و شش افزون شد

دل میان سینه غرق خون شد !!

هیچ کس مجنون این لیلا نشد

شوهری از بهر من پیدا نشد

غم میان سینه شد انباشته

بوی ترشی خانه را برداشته !

مادرش چون حرف دختر را شنفت

خنده بر لب آمدش آهست گفت :

دخترم بخت تو هم وا می شود

غنچه ی عشقت شکوفا می شود

غصه ها را از وجودت دور کن

این همه شوهر یکی را تور کن !!

گفت دختر : مادر محبوب من !!

ای رفیق مهربان و خوب من !

گفته ام با دوستانم بارها

من بدم می آید از این کار ها

در خیابان یا میان کوچه ها

سر به زیر و با وقارم هر کجا

کی نگاهی می کنم بر یک پسر

مغز یابو خورده ام یا مغز خر ؟!

غیر از آن روزی که گشتم همسفر

با سعید و ناصر و ایضا صفر

با سه تاشان رفته بودم سینما

بگذریم از مابقی ماجرا !!

یک سر ی همصحبت صادق شدم

او خرم کرد آخرش عاشق شدم

یکی دو ماهی یار من بود و پرید

قلب من از عشق او خیری ندید

مصطفا ی حاج علی اصغر شله

یک زمانی عاشق من شد بله

بعد جعفر یار من من عباس بود

البته وسواسی و حساس بود

بعد از آن وسواسی پر ادعا

شد رفیقم خان داداش المیرا

بعد او هم عاشف مانی شد

بعد مانی عاشق هانی شد

بعد هانی عاشق نادر شدم

بعد ناصر عاشق ناصر شدم

مادرش آمد میان حرف او

گفت : ساکت شو دگر ای فتنه جو !!

گرچه من هم در زمان دختری

روز و شب بودم به فکر شوهری

لیک جز آن که تو را باشد پدر

دل نمی دادم به هر کس اینقدر !!

خاک عالم بر سرت خیلی بدی

واقعا که پوز مادر را زدی !!

نظرات 9 + ارسال نظر
دنیا پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام.
دفه آخرت باشه ها از این چرت و پرتا مینویسی...
پس خبر نداری که شما مردا چه عجوبه ای هستین...!

b pa shoma nmiresim
albate baziatoonm khoobina
vali axariat moheme

یکتا پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

من از طرف طنزگو اومدملطفا بس کن و دیگه ازاینجور جفنگیات ننویس.
میدونستی هرکسی که از جنس مخالفش بدگویی کنه (مثل تو)ینی همون جنس مخالفش رو خیلی دوس داری؟؟؟؟جرعت داری حرف بزن...

khosh oomadi
khob dar vare inke gofT az jense mokhalef khosheshoon miad baiad begam k
lotfan shoar nade
badesham ye chizi az khodet begoo nmikhad harfaie baghiaro bara mn bezani
hale aghad ye chize jadid begoo na inke male dore ghajare
az in jafangiat minevisam ta vaghti nazanin bege dge nanevis
oonm bekhatere inke modeire weblog oone
fek nakon khabrie

nikian پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 03:50 ب.ظ

...............

ha?

fars پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 05:17 ب.ظ http://fars.20r.ir

7856063065بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://fars.20r.ir

عباس یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 03:41 ب.ظ http://baranetanhai.blogfa.com

سلام
وبت عالیه
یعنی خدایی 20
عزیزم بهم بگو با چ اسمی لینکت کنم
راستی تو ک پسری چرا با اسم الهه نظر دادی؟
وللش
راستی خواستی منو با اسم باران تنهایی ها لینک کن خبرم کن لینکت کنم
خوشحال میشم
بای تا های

یه دختراستقلالیییی مریم خانووم! پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 10:01 ق.ظ

دلم برای شما پسرا میسوزه خیلی بدبختید که با چرت گویی از دخترا میخواید خودتون رو اروم کنید ولی میدونی واقعیت تلخه و واقعیت هم اینه که

شما همتــــــــــــــــــــــــــــــون به دخترا محـــــــــــــــتاجید!!!!

مریم جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://hfghjgfjhgfhj

خر

با کی بودی؟

مریم جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 11:13 ب.ظ http://jgffgfhj

با...........................................................

آهان خب باشه اشکال نداره

ناهید شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 06:00 ب.ظ http://jhgmjgm

خیلی شماپسرابدین

نه بابا اینا همش شوخیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد