ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

اینم یه جوک باحال ........

مامان خسته از سر کار میاد خونه و علی کوچولو میپره جلو میگه
سلام مامان
مامان-سلام پسرم
علی کوچولو-مامان امروز بابا با خاله سهیلا اومدن خونه و رفتن تو اتاق خواب و در و از روی خودشون قفل کردن و....
مامان-خیلی خوب عزیزم هیچی دیگه نمیخواد بگی، امشب سر میز شام وقتی ازت پرسیدم علی جان چه خبر بقیه اش روجلوی بابا تعریف کن

سر میز شام پدر با اعتماد به نفس در کانون گرم خانواده مشغول شام خوردنه که مامان میگه :خوب علی جون بگو بیبنم امروز چه خبر بود
علی کوچولو-هیچی من تو خونه بودم که بابا با خاله ....
بابا-بچه اینقدر حرف نزن شامتو بخور
مامان-چرا میزنی تو پر بچه بذار حرف بزنه ...بگو پسرم
علی کوچولو-هیچی من تو خونه بودم که بابا با خاله سهیلا اومدن و رفتن تو اتاق خواب و..
بابا-خفه شو دیگه بچه سرمونو بردی شامتو بخور!
مامان-به بچه چی کار داری چرا میترسی حرفشو بزنه....بگو علی جان
علی کوچولو-هیچی من تو خونه بودم که بابا با خاله سهیلا اومدن و رفتن تو اتاق خواب و در رو از رو خودشون بستن. منم رفتم از سوراخ در نیگا کردم دیدم که ....
بابا-تو انگار امشب تنت میخاره! برو گمشو بگیر بخواب دیر وقته.
مامان-چیه چرا ترسیدی نمیذاری بچه حرفشو بزنه؟ نترس پسرم، بگو
علی کوچولو-هیچی من تو خونه بودم که بابا با خاله سهیلا اومدن و رفتن تو اتاق خواب و در رو از رو خودشون بستن. منم رفتم از سوراخ در نیگا کردم دیدم بابا داره با خاله سهیلا از اون کارایی میکنه که تو همیشه با عمو محمود میکنی!

نظرات 5 + ارسال نظر
طنزگو پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 12:35 ب.ظ http://bia2khandeh.blogsky.com

خدایا به ین پسرا حشود عقل بده

yekam ham mantegh b shoma

اتنا جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 08:44 ب.ظ http://jhkj.hkhjhjhk

خیلی لوس هستید

المیرا شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 12:10 ق.ظ http://NMMBM,M,

توهین هم حدی داره

بابا خدایی اینا همش شوخیه شما ب دل نگیر
نگاه قیافرو آدم دلش میترکه خب
چرا نگاه میکنی؟چرا انقدر مظلوم؟
بابا اینا همش شوخیه المیرا خانم

المیرا شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 12:18 ق.ظ http://NGFNFGNNNNNNN

باشه حالاکه شوخیه

آخیش حالا خوب شد
بابا شما میاین اینجا ک خوشحال بشین نه که ناراحت بشین
منم فقط واسه خنده اینارو گذاشتم

دیانا شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 02:36 ب.ظ

ای ول باحال بود . خوشم اومد مامانه قبل باباهه دست به کار شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد