ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

خاطره


امروز رفتم خدمات موبایل سر خیابون که گوشیمو که داده بودم واسه تعمیر پس بگیرم،دیدم دوتا خانم خوشگل و خوشتیپ، خعععلی دیگه شیک و مجلسی اومدن داخل. بزرگتره گفت لطفا یه شارژ ده تومنی ایرانسل!
شارژو گرفت ، دست کرد کیفش که پول دربیاره گفتم:حساب کنم خانمی!
برگشت خیلی لاتی و پسرونه که اصلا به سیس و فیسش نمیومد گفت : نامرد روزگاره هرکی حساب نکنه!
آقا اومدم سر خر رو کج کنم سمت تعارف بلکه از این مخمسه(مخمصه.مخمثه) که افتاده بودم توش در بیام،گفتم: ده تومن که این حرفارو نداره!
گفت ممنون!
بعد برگشت به صاحب مغازه گفت:آقا ! شارژو ایشون حساب میکنن!
بعدش سریع از مغازه رفت بیرون!
رفتم بیرون بلند گفتم واستا بینم پررو! آقا داد و بیداد راه انداخت که مزاحمم نشو،مگه خودت ناموس نداری،دست از سرم بردار! تو سه ثانیه چنان جمعیتی جمع شد که نگو!
هیچی دیگه منم دست از سرش برداشتم!
برگشتم پشت سرمو نیگا کردم دیدم صاحب مغازه داره نیگا میکنه!
یعنی قیافش داد میزد که من پولمو از تو میخام!

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه نیکیان شنبه 30 دی 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

ملسی

khahesh aziz

nikian دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 03:29 ب.ظ

خیلی باحال بود الان خوندمش!!!!!!!

فاطمه نیکیان دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

این خاطره خودته!!؟؟؟؟؟؟؟؟

noch
har kodoom k male khodam bashe migam

یه دختراستقلالیییی مریم خانووم! چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 03:50 ب.ظ

وای خانومه مثه خودم بوده!!!!
منم همینطوریم باید حال پسرا رو گرفت!

slm
nmidooni nazanin kojas?

مینا اکبری شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

تا تو باشی از این کارا نکنی

darse ebrat gereftam

فائزه عباس پور یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

خععععععععععععععععععععععععععععععععععلی باحال بود...

حورا یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام.خیلی باحال بود
تا تو باشی دیگه الکی کلاس نذاری!!

slm
merc k oomadi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد