ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

تقلب کردن من

این ضرب المثل که میگه از هر دستی که بدی از همون دست میگیری کاملا اشتباهه! میگین چرا؟ اینو بخونین:
صبح امتحان هندسه داشتیم این جلوی من یه برگه بهم داد گفت فلان سوالو بنویس (امتحانم خیلی سخت بود و من چنتا سوالو ننوشته بودم!!!)خلاصه سوالرو رو یه برگه نوشتمو با دسته راستم تاکید میکنم راستم! دادم به جلوییم و بقیه سوالارو نوشتم ولی بازم ۴ نمره ننوشته بودم که ۳۰ دقیقه گذشت و دیدم همون برگه که داده بودم به جلوییم رسید به کنار دستیم اونم بعد ده دقیقه برگرو داد به من منم بادست چپم گرفتم(چپ!)دیدم برگه دست به دست گردیده هرکی هر سوالی بلد بوده نوشته و همشو کامل نوشتم پس نتیجه میگیریم از هر دستی بدی از اون دست دیگه میگیری! ولی کشته مرده این اتحادمونم

نظرات 10 + ارسال نظر
فاطمه نیکیان پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 12:55 ب.ظ

رادیو جوان نمیییییشنوید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

naaaaaaaaa
asan to kare radio nisam

فاطمه نیکیان پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 12:58 ب.ظ

مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
از این ب بعد حتما بشنو رادیو جوان باتمام رادیو ها فرق دارههههههههههه......

moshakasetesh chie?
yani ferekaso ina...

فاطمه نیکیان پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 01:01 ب.ظ

رادیو جوان یک رادیو برای جوانا هست شبکه ای که بیشتر اون تفریحی هست کاش دیشب اینجا شب نیست رو میشنیدید.....
شادترین برنامه رادیویی شادترین ترانه ها بهترین اجرا ها پرشور وپر انرژی.....

ferekasesho mishe bedi?

فاطمه نیکیان پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 01:02 ب.ظ http://3dayejavan.blogsky.com

بخش تازه وارد ها و برنامه ویژه وبلاگم رو بخون بیشتر متوجه شی....
عکس های گالری2 روهم ببین برنمه سازای اینجاشب نیست دیشب(خییییییییییییییلییییییییی باحالن)

bashe
alan

فاطمه نیکیان پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 01:09 ب.ظ

اصفهان:
موجfm ردیف یکی از اینا:
88/0
88/7
94/90
احتمالا همون 88 هس سر ستاعت مثلا 1/30 بگیر که اخبار هست ببین میگه شبکه جوان یانه

mercccccc
mibinm hatman

فاطمه نیکیان پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 01:12 ب.ظ http://3dayejavan.blogsky.com

قربانت

toam unja kari mikoni?

فاطمه نیکیان پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

اونجا ک نه من کرمانم اما هرقت برم تهران میتونم گویندگی کنم یعنی قبول شدم
گزارشگر هم هستم آیتم طنز هم میسازم
نویسندگی 2تا برنامه روهم دارم!!

aaaaaaaaaaaaaaa
afarin
kheily khoobe
afarin
kheily fa alia

فاطمه نیکیان پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

ممنووووووووون!

khahesh

یه دختراستقلالیییی مریم خانووم! جمعه 22 دی 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

این قضیه ی خودت بود یا برای کسی دیگه تو گذاشتی تو وب؟

male khodam bood
faghat hamin male khodam bood
:D

[ بدون نام ] شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

chera esm nadari shoma?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد