ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

خستم

خســـــتم در حد تیم ملــــــی!

دارم میمیرم از خــــــــــــــواب!

از 6صبـــــح پاشدم رفتــــم مــــــــدرســـــه امتــــــــــــــــحان زبـان فــــارسی دادم بعدم رفتم روباتیـــــک تا ساعــــت 7شــــــب!

1-2هفتم هســـــــــــــــت منتـــــــــــــظر زنگیـــــــــــــدن بعضیایـــــــــــــــیم که اونــــــم خبـــری نیســــــــت!!

کلا هم روحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم خستست هم جســــمــــــــــــــــــم!

نظرات 6 + ارسال نظر
keivan پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

khaste nabashi

یه دختراستقلالیییی مریم خانووم! پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 09:12 ب.ظ

نازنین خانووووووووووووووووووووووووم!!!!
منظورت از بعضیا کیه؟؟
ها من؟
باشه باشه دارم برات!!!!
من نمیزنگم؟
اخرین بار که من زنگیدم بهت!!!اومدم خونتون ای بابا ای بابا!!!
راستی که چی الان میخواستی بگی من دبیرستانم زبان فارسی دارم؟ میخواستی بگی میرم رباتیک میرم؟ میخواستی بگی تا 7 شب بیرون بودم؟ میخواستی بگی من خیلی ادم باحالیم؟ میخواستی بگی از این همه کار خسته ام؟ میخواستی بگی چی؟ میخوای خودت رو مطرح کنی؟ که چی بشه؟ ها؟هــــــــــــــــــــــــــا!؟

bazia
nakheir
man zangdam
khob hala omadi ke oomadi
nist kheili moondi

hichi
maryam khol shodam
az zendegi badam miad

یه دختراستقلالیییی مریم خانووم! پنج‌شنبه 14 دی 1391 ساعت 09:15 ب.ظ

نازنین به همه ی اونایی که میان وبت نظر نمیدن بگو خیلی حسود و نامردن خیلی زیاد که اصلا به روی خودشون نمیارن که شماها چقدر دارید اینجا زحمت میکشید اعصابم خورد شده!

midoonam azizam
mohem nist
man be khatere to miam(vaghean)!jedi goftam
veleshoon kon

هلیا جمعه 15 دی 1391 ساعت 08:53 ب.ظ

وای حالا من برعکسم!تازه می فهمم پارسال چی می گفتین!واقعا خوش میگذره!همه چیییییییی حتی بدترین چیزا هم عالیه!
خدا کنه امسال تموم نشه!

aare
ghadresho bedooon
kheili ziad

to chera kam peidaiee???

یه دختراستقلالیییی مریم خانووم! یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 09:25 ب.ظ

وا به خاطر من میای؟

اه!لوس

هلیا دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 10:04 ق.ظ

تو اون موقع گفته بودی دیگه نمیای تو وبت خدا حافظیم کردی!من از کجا بدونم دوباره می نویسی؟!

to ye sar bezan hala
bashe
hala bia
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد