ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

ضد پسر!

*پیدا کردن یه پسر وفا دار...از پیدا کردن یک مارمولک پرنده ی ..سخن گوی..سرخابی..تو اقیانوس آرام ..سخت ترههههههههههه....!!!!

*داداشای گل جون هرکی دوس دارین یه ذره به فکرمردمم باشین دیگه...
این یقه تونوکه تا کمربندتون بازمیذارین اصن به جهنم
ولی این موهای جلوتونو فر نکنین یااینکه ببافین .
فکرنمیکنین ادم وقتی شماهارومیبینه اززندگی سیر میشه!!!!!!!!!!

*تو بهشت قرار بود هر کی زن ذلیله بره جهنم 
همه مردهای زن ذلیل واستادن یک ور به جز یه نفر ازش پرسیدن تو زن ذلیل نیستی که اینجا واستادی گفت :نه زنم گفته اینجا واستا از جات هم تکون نخور

*داریم کم کم نزدیک میشیم به روزی که یه پسر از خودش عکس بزاره زیرش
.
.
.
.
بنویسه اینم من بدون آرایش!!!
خخخخخخخخخ

*ای خداااااااااااا
پسره جوراب پوشیده ساق کوتای دخترونه با گلای صورتی...
آخه من چ جوری بزنم بکشمش ک طبیعی جلوه بده؟!

*فرق باطری با مرد چیست؟ باطری اقلا یک قطب مثبت داره ولی مرد هیچ چیز مثبتی نداره !

*اگه خدا مردها را نمی آفرید چی می آفرید؟
1. چیز خاصی نمی آفرید
2. پیراشکی
3. خروس دریایی
4. فضای خالی

*بلاخره بعد سالها یه پسر خوب پیدا کردم !
.
.
....
داشتم با تعجب نگاش میکردم که یهو از خواب پریدم :|
والاااااااااااا ااااااااااااااا ااااااااااااااا اااااااا

توجه کردین بعضی از پسرا بعداز چند ماه که بازور میرن حمام وقتی میان بیرون رد میشن انگار مهتابی از جلوتون رد میشه؟
لامصب چه کاری میکنن این چرکا...

نظرات 6 + ارسال نظر
علی قدیری شنبه 9 دی 1391 ساعت 04:53 ب.ظ

چرا پیدا کردن پسر خوب سخته؟پس من اینجا هویجم؟خواهش می کنم با من دوست شو.اینم شمارم۰۹۳۵۰۷۰۲۰۳۷.دارم از تنهایی دق میکنم.خواهش می کنم.

keivan شنبه 9 دی 1391 ساعت 05:05 ب.ظ

kheily ghashang bud
vali akharish chert bud

یه دختراستقلالیییی مریم خانووم! شنبه 9 دی 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

عالی بود نازنین !!!!
میدونی من به چی الرژی دارم؟
به اینکه نظرام رو جواب ندن!!
تورو خدا تو دیگه این کار رو نکن!

مرسی!!!!!!

آخی!
باشه!!!ببخشید!
اصلا وقت نداشتم!

یه دختراستقلالیییی مریم خانووم! دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 07:28 ب.ظ

باشه دیگه باشه نازنین خانووم دیگه برا ما وقت ناری؟
بعدشم روی این کیوان رو کم کن همه پستا مال اونه!!!

akhe man ke mesle ooon alaf nistam
karo zendegi daram

مهدیار سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 01:01 ق.ظ http://www.mahd361.blogsky.com

اوه اوه .....نمیدونستم این قدر ما خوبیم خداییش خیلی خوب برا ما خوبی گفتی دمت گرم واقعا خیلی خوب گفتی دمت گرم
این اخری رو مخالفم چون کلا تغیری نمیکنیم

saba چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 10:12 ب.ظ

مثه همیشه عالییییییییییییییییییییییی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد