ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

از گنجشک بیاموزیم....

‫گنجشکی با عجله و تمام توان به آتش نزدیک می شد و برمی گشت!
پرسیدند: چه می کنی؟
پاسخ داد: در این نزدیکی چشمه آبی هست و من مرتب نوک خود را پر از آب می کنم و آن را روی آتش می ریزم!
گفتند: حجم آتش در مقایسه با آبی که تو می آوری بسیار زیاد است! و این آب فایده ای ندارد!
گفت: شاید نتوانم آتش را خاموش کنم ، اما آن هنگام که خداوند می پرسد: زمانی که دوستت در آتش می سوخت تو چه کردی؟
پاسخ میدم: هر آنچه از من بر می آمد!
دوستی نه در ازدحام روز گم می شود نه در سکوت شب، اگر گم شد هرچه هست دوستی نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
2fblog سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 06:14 ب.ظ http://2fblog.r98.ir/

سلام دوست عزیز.. وبلاگ خوبی داری...منم وبلاگمو هر روز با پست های جدید و جنجالی بروز میکنم. خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظر بدی.منتظرتما....

keivan سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

ghashang bud
merc

mahkame پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 03:27 ب.ظ http://selenagomez91.blogfa.com

vai mesle hamishe mahshar bood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد