ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

jok

روباهی موبایلی دید به دست گرفت و زود پرید زاغه از بالای درخت گفت پایین آنتن نمیده بده برات شماره بگیرم. روباه تا موبایل رو داد زاغ گفت: این بجای قالب پنیر سوم ابتدایی!

.

.
...

.



مردی تعریف می کرد که با دو دوستش به جنگل های آمازون رفته بود و در آنجا گرفتار قبیله زنان وحشی شدند و آنها دو دوستش را کشتند.
وقتی از او پرسیدند چرا تو زنده ماندی، گفت: زن های وحشی آمازون از هر یک از ما خواستند چیزی را از آنها بخواهیم که نتوانند انجام بدهند. خواسته های دو دوستم را انجام دادند و آنها را کشتند. وقتی نوبت به من رسید به آنها گفتم: لطفازشت ترین شما مرا بکشد! 









تو هواپیما نشستم دارم دعا می‌خونم بغل دستیم می‌گه دعا می‌کنی سالم برسی؟

پـَـ نه پ َــ، دوست دارم صحنه سقوط هواپیما رو از نزدیک ببینم دعا می‌کنم سقوط کنیم!









نفس نفس زنون خودم رو رسوندم به اتوبوس. راننده می گه: می خوای سوار شی؟

میگم پـَـ نه پَــ، اومدم سفر خوشی رو براتون آرزو کنم! 







تحقیقات دانشمندان نشون داده

جمله ” تا۵ دقیقه دیگه آماده ام.” خانوما

و جمله ” تا ۵ دقیقه خونه ام.” آقایون

یه معنی رو میده!!! 









تا وقتی مجردی هرکی بهت میرسه

میگه تو که همه چی داری چرا ازدواج نمیکنی؟

وقتی ازدواج کردی هرکی بهت میرسه میپرسه

تو که همه چی داشتی واسه چی ازدواج کردی!؟ 








BY ZEINAB jun

زینب

نظرات 5 + ارسال نظر
آلبوم مشاهیر ترک دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.mashahirazaritork.mihanblog.com

با حال بود

ارغوان سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

یعنی واقعا؟؟ چجوری و چگونه باید دکمه ی لطفا به این دکمه دست نزنید را تهیه کرد؟؟؟؟؟؟

yadam nemiad

شفق پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 07:55 ق.ظ http://www.albalo0o0.blogsky.com

سلام عزیزم اپم

یه دختراستقلالیییی مریم جون شنبه 4 آذر 1391 ساعت 09:16 ق.ظ

چرا نظرات رو جواب نمیدی؟

زینب جون سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

دمم گرم با این جوکام نه؟؟
جوک ها مال من بود آخرشم نازی جون زده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد