ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

خواهر و برادر متخلف...!طنز

نظرات 5 + ارسال نظر
BlueLine یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 08:48 ب.ظ http://blueline.blogsky.com

سلام دوست وب زیبایی داری
به منم یه سری بزن
موافق تبادل لینک هستی؟

mary دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 03:35 ب.ظ http://khatetiree.blogfa.com

salam upam

ملیکا جون دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 04:14 ب.ظ http://tafrihosargarmiosargarmi.mihanblog.com

میای تو وبم یه دونه نظر بدی اخه اپم یه اپ خوشگل

ثمین دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

علی رغم همه این حرف ها دانشجویان محترم به این عمل زیبا ادامه می دهند... البته در طول دانشگاه همش یه بار ... بله فقط یک بار تقلب کردم اونم اخرین امتحانم بود و تک درس بود و اگه تقلب نمی کردم می افتادم... برا همین یه حسی بهم گفت وجدانتو بخور!!! و تقلب کن ... خیلی خوبه.. منم گول خوردم و تقلب کردم و حالا واحد رو پاس کردم ولی دیگه نمی تونم سینه سپر کنم و بگم در طول دانشگاه حتی یه بار هم تقلب نکردم... البته این عذر بدتر از گناه را هم بگویم که همه داشتند سر جلسه تقلب می کردند ها...

بله!
ماهم ادامه میدهیم

آفرین
وجدان؟!مگه تو وجدانت درد میگیره تقلب میکنی؟!
مال ما که وجدانمون حالم میکنه
اشکال نداره
ههه

یه دختراستقلالیییی مریم جون دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

خیلی باحال بود نازنین راستی ایمیلایی که فرستادم رو خوندی؟

اینده ی دانشگاهم اونجاس!

خیلی!!
نه بابا
ایمیل هنوز نرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد