ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

په نه په!!

میگه کامپیوتر خونتون و با نرم افزار خاصی ویروس کشی میکنی؟


 پ ن پ میندازیمش تو آب جوش یه چندتا قل بزنه 


ویروسش کشته بشه!!!!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید
ادامه مطلبو بخونید حالشو ببرید



رفتم خونه دوستم کامپیوترش خرابه…


میگم پاورت سوخته کامل! میگه یعنی یکی دیگه بگیرم ؟


 میگم پَـــ نَ پَــــ سوختگیش جدی نیست


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 پماد سوختگی بزنی خوب میشه...........


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

دوستم میپرسه تو هم مثل من به طبیعت


و دریا و گل و چیزای رمانتیک علاقه داری؟


 پـَـَـ نــه پـَـَــــ من فقط به زباله دونی و آشغال


 و توالت عمومی و چیزای چندش آور علاقه دارم!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید


رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه،


میپرسه یعنی درستش کنم؟

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

پـــَـــ نه پــــَـــ باهاش صحبت کن


سر عقل بیاد بره سر کار!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد