ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

مطلب باحال جوک...

ماهیمون هی میخواست یه چیزی بهم بگه . تادهنشو وا می کرد آب می رفت تو دهنش نمی تونست بگه . دست کردم تو آکواریوم درش آوردم . شروع کرد از خوشالی بالا پایین پریدن . دلم نیومد دوباره بندازمش اون تو . اینقده بالا پایین پرید خسه شد خوابید . دیدم بهترین موقع تا خوابه دوباره بندازمش تو آب. ولی الان چند ساعته بیدار نشده . یعنی فکرکنم بیدار شده دیده انداختمش اون تو قهر کرده خودشو زده به خواب...


❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤


یکی از رفقا سوغاتی شورت 40 دلاری واسم آورده!
موندم میخوام برم عروسی، رو شلوار بپوشمش یا زیر!


❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤



با این وضعی که من میبینم چند سال دیگه
دو تا پسر دارن حرف میزننرضا : علی جون ابرو هاتو خیلی ناز برداشتیعلی : قربونت برم الهی ، پیش همون آقا کریم رفتمرضا : کریم ،کدوم کریم ؟... علی: بابا کریم بلونده . همون آرایشگره که موهاشو مش استخونی میکنهدو تا دختر دارن حرف میزننژیلا : مرجان به اون سیبیل زنونت قسم وقتی لیلا اسمتو آورد می خواستم با چاقودسته شاخیه دو تیکه اش کنممرجان : ای ول بابا خیلی خانومی ، ولی ولش کن اینها مرام ندارن . سگو نباس با چاقو زد ....


❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤


یکی از حسرت های بچگیم خون دماغ شدن بود ! خیلی حس و ژست باکلاسی بود . . . همه بهت توجه می کردن در حد شهید زنده !


❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤


یه نفر با چشما و گوشای کاملا بسته در ادارههای دولتی فقط از روی بو و رایحه موجود در فضا میتونه ساعت رو حدس بزنه
بوی دهن : 8 الی 9 صبحبوی نون و خیار : 9 تا 10بوی عرق: 10 تا 12بوی جوراب : 12 تا 1بوی میکس عرق ، جوراب ، گلاب : نماز ظهربوی نهار :1 تا 2بوی آروغ:2 الی 3 بعدازظهر


❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤


ننه بزرگم میگه دختر پسری که همدیگه رو دوست داشته باشن بهم محرمن؛ صیغه و اینا هم دیگه نمیخاد ...
اصن مرجع تقلیده منه به قران.


❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤


میگن تو بهشت تخم مرغها
تا آدم مجرد یا دانشجو میبیننخودشون میپرن تو ماهیتابه


❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤


از قلبم پرسیدم:چه کنم وقتى دلم تنگ است و دستم کوتاه؟
جواب داد:من کارم خونرسانى به بدنه،از من شرو ور نپرس!!


❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤


تلویزیون داره میگه :
جوونا باید مسیر زندگیشونو مشخص کنن تا موفق بشن ...یهو مامانم برگشته میگه :مسیرشون مشخصه دیگه ...اینترنت ..آشپزخونه...اینترنت...دستشویی...اینترنت...تخت خواب ...!!!


❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤


تو اتوبوس نشستم با راننده گرم گرفتم ازم پرسید چی خوندی؟
گفتم: کامپیوترگفت میتونی یه سی دی آهنگهای باحال واسم بزنی.


❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤



مجردا دو دسته لباس دارند:
 1) کثیف2)کثیف ِ قابل پوشیدن

❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤


شانس ما همیشه تو سینما یا تئاتر صندلی جلویی یه خانومی نشسته که موهاشو اندازه گنبد امام زاده داوود بالا برده.


❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤


آگهی تبلیغاتی پخش میکنه ، میگه ، مهاجرت به آمریکا "فقط" با 500 هزار دلار
دلم میخواد برم یقه اون مجری رو بگیرم بگم لامصب برداشتت از کلمه فقط چیه ؟


❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤


غضنفر به نامزدش اس ام اس می ده: عزیزم! من تا ۲۰ دقیقه دیگه میام پیشت. اگه نیومدم اس ام اس رو دوباره بخون!


❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤


فقط یه ایرانی می تونه بره به یک مسافرت چند روزه برای استراحت... بعد از بازگشت هم چند روز بخوابه برای اون چند روز استراحت!


❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤


پسر خاله : یه روز رفتم نونوایی ...
نونوا گفت هر کسی اومدبگو پشت سرت وا نسهنون نمی رسهمنم هر کی اومد... گفتم بیا جلوی من واساپشت سرم نون نمی رسه ... !


❤♡❤♡❤❤♡❤♡


خدایا نمی شد پشه هم مثل مورچه بره کار کنه خسته بشه بکپه یه گوشه...

نظرات 3 + ارسال نظر
یه دختراستقلالیییی مریم جون پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 06:19 ب.ظ

وای نازنین عالیییییی بود!
پیشرفت کردی دخمرم!

ممنون دوســــــــــتم
دیگه!!

Ali شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.englishandmath77.rozblog.com

عیول یا ایول

جوجو(دانلودباز) جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 02:10 ب.ظ http://bir-jand.blogsky.com

میشه شلوار نپوشید و با شورت 40 دلاری رفت عروسی البته چادرم سرت بکنی تو مجلس زنانه چادر رو در بیاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد