ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

سرباز از این خنگتر هم میشه




a350.gif
 

نظرات 6 + ارسال نظر
یه دختراستقلالیییی مریم جون پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 06:16 ب.ظ

احمق به معنای واقعی!

بله!به تو رفته

یه دختراستقلالیییی مریم جون جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

نازنین داری زیادی دیگه توهین میکنیا.

maryam dg ziadi dari bijanbe bazi darmiaria

محمد جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 07:36 ب.ظ http://sirish.ir/1362-education-fun-linkbox-sirish.html

سلام دوست من وب خوبی داری و برای همین قصد داریم یه کار گروهی بکنیم به شما هم پیشنهاد همکاری میدم. ممنون میشم به وبسایت من سر بزنی و نظرتو اعلام کنی. یه جورایی تبلیغات رایگان واسه وبت توی سایت های پر بازدید ایرانی. باور نداری یه نگاه بنداز

ثمین پنج‌شنبه 2 شهریور 1391 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام
یه چی بگم؟؟؟؟؟
احتمالن اگه مرد بودمو می رفتم سربازی ...
خوب شد مرد نشدم ها... خدا به ارتش ایران رحم کرده

سلام
خوبی؟
حالت خوب شد؟
هه!وای!منم خوشم میاد!نمیدوم چرا پسرا اینقدر فرارین ازش!
چرا؟!آهان...!

ثمین جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 07:59 ب.ظ

نه بابا هنوز سرماخوردگی ادامه داره ولی خوب فکر کنم کلن می زدم یگانی رو که در ان حضور داشتم منهدم می کردم... این ها

جدی میگی؟
چرا خوب نمیشی پس؟

ثمین شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 12:54 ق.ظ

خوب برای اینکه برعکسم... به جای زمستون توی تابستون سرما خوردم...

هههه!
چه جالب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد