ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

دکمه

بچه ها هر موقع رفتین نظر بدین(ترجیحا الان)

به پایینه پایینه نظر ها نگاه کنین

لطفا با اون دکمه هه کاری نداشته باشین

نظرات 4 + ارسال نظر
A جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام
تمام مطالبت رو خوندم ولی چون وقت کم داشتم وقت نکردم برا همه نظر بدم
با مطالب شب قدر خیلی حال کردم
ممنون ازت
بهم سر بزن بازم ممنون

salam
che ajab
merC
khahesh mikonam
chashm

یه دختراستقلالیییی مریم جون جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

حالا این دکمه چی هست؟؟
راستشو بگو!

b khodam marboote

طاهره جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

من کلیک کردم دو بار هم کلیک کردم..
الان جک یادم نمیاد یه دونه برات بگم

هههه!!
مرسی

قریبه دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

من یه بار زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد