ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

پست

وقتی پست میزاری و نظر نمیدن انگار میری کوچه اما بچه ها بازیت نمیدن...!

.

.

.

یک ضرب المثله داریم که میگه : اونیکه نظر نمیده از حسودیشه..! :دی

حالا کیا حسود نیستن ؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
mahkame جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 02:33 ق.ظ http://selenagomez91.bloga.com

man nazar dadamaaaaaaaaa

A جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 09:22 ق.ظ


من که نظر میدم

bale
midoonam

یه دختراستقلالیییی مریم جون جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

من که حسود نیستم اینو همه میدونن!


nisti??
gofti motevalede koodoom mahi azizam??

یه دختراستقلالیییی مریم جون جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

ربطی به اون نداره منظورم نظر دادنه!!!خوب اگه حسودم دیگه نظر نمیدم!

heheh!yade mashhad oftadam
ok baba

ثمین جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 06:15 ب.ظ

ببین من هنوزم سرم شلوغه. تازه مریض و بیحال هم هستم. سرما خودم در حد لالیگا. به محض اینکه سر درد و عطسه و گلو درد تموم شد دوباره می ام نظر می دم.

eshkal nadare
elahi!!chera khanoomi??
ishala zoodtar khoob mishi

[ بدون نام ] شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 04:48 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد