ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

اگه...همیشه تنهایی!


دروغ بگو : تا باورت کنند

آب زیر کاه باش : تا بهت اعتماد کنند

بی غیرت باش : تا آزادی حس کنند

خیانت هایشان را نبین : تا آرام باشند

کذب بگو : تا عاشقت شوند

هر چه نداری بگو دارم , هر چی داری بگو بهترینش را دارم ...

اگر ساده ای ؛ اگر راست گویی ؛ اگر باوفایی . . .

اگر با غیرتی ! اگر یک رنگی . . .

همیشه تنهایی . . .

 


نظرات 2 + ارسال نظر
site01 جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 01:41 ق.ظ http://www.site01.ze.cx

450606618485آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.ze.cx

یه دختراستقلالیییی مریم جون جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

من این قبول ندارم!
هییییییییییییییییییییییییچ وقت!!!!!
من هیچ وقت تنها نیستم نه دروغ میگم نه ......!!!
من قبـــــــــول ندارم!

man bazi moghe ha ghaoolesh daram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد