ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

آبشار فرشته فالز، ونزوئلا

آبشار فرشته فالز، ونزوئلا
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


 

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.mjfear.blogfa.com

سلاااااااام.اولا ممنون که به کلبم سر زدید
کلبم هر چی باشه که به وب شما نمیرسه
این عکس بنظر من فوق العادست.خداییش خیلی خوشم اومد
منو با دل نوشته لینک کنید
راستی بازم بهم سر بزنید نازنین خانووم

سلام!خواهش میکنم!
!
باشه!
سر میزنم حتما!

امیر چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.mjfear.blogfa.com

آخه خیلی وقته که قالبم عوش نکردمووووواین جدیده بهتره یا قبلیم؟

قبلیه!
بعدشم یه دونه جدید بذار ولی سه ستونه!خیلی قشنگ تره

ارچر چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 05:17 ب.ظ

خیلی خوشکله ... فکر کنم بلند ترین آبشار دنیا باشه... خیلی قشنگه. کاشکی عکس های بیشتری می ذاشتی


نبود!همین یدونست

helia چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 06:24 ب.ظ

قبلا بهت گفته بودم که.....
من و هری تابستون پارسال رفته بودیم این جا....
زیاد واسم جال نبود چون خودم از نزدیک دیده بودم....

khodaya ye aghli be in bede ye puli b ma

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد