ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

آبشار Iguazu، مرز برزیل و آرژانتین


آبشار Iguazu، مرز برزیل و آرژانتین


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


مرزاشونم باحاله!

نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://rozeshop.eshopfa.biz/

سلام دوست عزیز
دختری هستم 19 ساله امسال توانستم با کمک خدا و مردم به دانشگاه بروم با اینکه پدرم را از دست داده ام ولی آرزو های بزرگی دارم و نمی خواهم مادرم دستش رو جلوی هر کسی دراز کنه و لذا شما می توانید با خرید حداقل یکی از محصولات فروشگاه یه مقدار پورسانت ناچیز به این حقیر احدا کرده باشید
از شما خیلی خیلی ممنونم
درسته که من خودم رو کوچیک می کنم ولی باور کنید راهی دیگه تو زندگیم نمونده

ارچر چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام چطوری؟
می دونی من هر وقت نظر سنجی تو وبم گذاشتم ... فوقش 7 یا 8 نفر امدن نظر گذاشتن.... بعد حالا اگه سی نفرهم بیان تو وبم... آخر سر همان هفت هشت نفر نظر می دن! خلاصه ما که نظر اول را دادیم و چراغو روشن کردیم... خدا کنه تو خوش شانس تر از من باشی...

سلام!مرسی!
تا الان 72 نفر تو نظر سنجی شرکت کردن و همشون عالی دادن!

سوفیا دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 08:00 ب.ظ

عالیًً

mamnoon aZzam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد