ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

با دلت حکم کن!


گروه اینترنتی ایران سان 

بار آخر! دست آخر!
من ورق را با دلم بر میزنم!
بار دیگر حکم کن ، اما نه بی دل ! با دلت دل حکم کن! ... حکم دل ...
هر که دل دارد بیاندازد وسط تا که ما دلهایمان را رو کنیم!
دل که روی دل بیفتد عشق حاکم می شود!
پس به حکم عشق بازی می کنیم
این دل من رو بکن حالا دلت را!
دل نداری ؟! بر بزن اندیشه ات را ...
حکم لازم!!! دل سپردن، دل گرفتن، هر دو لازم...
 


گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

نظرات 4 + ارسال نظر
helia سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 02:32 ب.ظ


ب این که می خواستم دیگه تو وبت نظر ندم ولی.......
I'm in love........

helia سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 02:42 ب.ظ

نه نه نه نه نه!!!گه خوردم غلط کردم!!
تو رو جون عمه فاطمه نظر قبلیمو تایید نکن!
پاکش کن
جون معصومه!!!!!!
جون مریم!!!
تاییدش نکنیا
باشه!؟

کدوم؟؟
بگو پاکش کنم!

helia سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 04:51 ب.ظ

همینیرو که الان تایید کردی

کدومش؟
...خوردم غلط کردم؟!

helia چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 06:31 ب.ظ


bikhialesh

.....haro migi?
bi adab

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد