ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

همه میگن عشق یعنی...

 همه میگن عشق یعنی دوست داشتن اما من میگم عشق یعنی دوستی مثل تو داشتن….


نظرات 9 + ارسال نظر
............ سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 05:20 ب.ظ http://onikemikhay.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری.خوب مینویسی.خوش حال میشم به وبلاگ من هم سر بزنی

salam
merc az hozoore garmet
Hatman

helia سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 06:13 ب.ظ

من می گم عشق یعنی هری

تو نمیخواد دراین موارد نظر بدی!چون من می دونم عشق تو رو نسبت به هری!!!چون که منم...!!!

یه دختراستقلالیییی مریم جون چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 02:07 ب.ظ

این رو برای کی نوشتی؟!!

به تو چه!!

یه دختراستقلالیییی مریم جون چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 03:06 ب.ظ

خیلی بی ادبی!

آخی!گریه نکن!تو مدرسه بهت میگم هلیا هنوز بچست نباید بفهمه!

helia پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

هه هه بعضیا کم میارن پای منو میکشن وسط!

بخواب بابا!بداموزی داره بچه !اههههه!!!

یه دختراستقلالیییی مریم جون پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

ok
!!

yes!

helia شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

ببین در هر حال من شوهر دارم!هیچ چیزی که ((تو)) بگی نمی تونه واسه ((من)) بد اموزی داشته باشه و در ضمن کاری نکن که یه چیزی رو یادت بندازم!اون موقع که تو اصلا تو باغ نبودی من ......!!!!

بازم بچه ای!مهم اینه که شوهرت یالیه و با شوهر خیالیم نمیشه ...!!
نذار این چیزا رو تو وبم بگم!!!!!
میدونستم اولا!دوما من خودم بحثشو پیشت باز کردم!
اسم-فامیل رو یادته؟!؟

helia سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 04:16 ب.ظ

بله بحثشو تو وا کردی چون من فکر می کردم تو دیگه خیلی شوتی!
همون که خودمون یه قسمت جدا بهش اضافه کرده بودیم؟

aشوت عمته!!!!
خری دیگه!!!

helia جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

به عمه فاطمه توهین نکنا


بزن like رو!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد