ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

جوک با حال!2

میگن تو بهشت نیم ساعت که درس خوندی مامانت میاد با یه لیوان چایی و یه کیک شکلاتی میگه عزیزم خسته شدی دیگه بسه برو فیسبوکت رو چک کن…


*

“همونجاهاست” چیست ؟ سر راست ترین آدرسِ مامان ها ، وقتی چیزیو پیدا نمیکنی



*


ترجمه شعر عمو سبزی فروش uncle vegetable seller oh ye do you have vegetable oh ye i want a lemon oh ye i want u alone oh ye uncle vegetable seller … oh ye i want a cherry oh ye strawberry oh ye i want an apple oh ye can we be a couple oh ye )))oh ye


*


میگن که یارو زنش فوت میکنه زی تابوتش میگه لا الله الاالله ایولا ایولا


*

ز قلیدون میپرسن خواهرت دختر زاییده یا پسر؟میگه هنوز نمیدونم دایی شدم یا خاله


*

میگم حتی‏ ‏اگه خداروبرومون‏ ‏باشه‏ ‏و‏ ‏ماروبه‏ ‏راه‏ ‏راست‏ ‏هدایت‏ ‏کنه‏ ‏اخرما‏ ‏گمراه میشیم.‏ ‏میگه‏ ‏چون انسان‏ ‏هدف‏ ‏اصلیوفراموش‏ ‏میکنه؟‏ ‏میگم پ نه‏ ‏پ چون سمت‏ ‏راست‏ ‏خداسمت‏ ‏چپ ما‏ ‏میشه


*

رفتم بقالی سرکوچه میگم آقا دوتا کیسه محسن بی زحمت به من بدین.یارو میگه کیسه برنج محسن؟پَ نه پَ کیسه صفرای محسن


*

سال 2200 بچه از پدرش میپرسه : من چطوری به دنیا اومدم . میگه از اینترنت دانلودت کردم


*

بچه:مامان اون آقاروببین کچله!!!! مامان: هیس...میفهمه بچه: اه...مگه تا حالا نفهمیده


*

من به هیچ دردی نمی خـــــــــــورم ایـــــــن درد ها هستنــــــــد که چپ و راستـــــ به من می خورند...


*

دعاهای بنزینی: ۱- بنزین به قبرت بباره! ۲- التماس بنزین ۳- دست به هر چی می زنی بنزین شه! ۴- خدا بنزینت بده. سه لیتر در دنیا، صد لیتر در آخرت!


*


4 ساعته از بیرون صدای قار قار میاد…داداشم میگه صدای کلاغه ؟ میگم پــَ نَ پـــَ قناریه متال میخونه!


*

دوازده شب رسیدم دم خونه کلید نداشتم به داداشم زنگ زدم میگم یواش درو باز کن بقیه بیدار نشن *میگه در خونه رو؟ پَـــ نَ پَـــ در یخچالو!!! سر شب گرمم بود رفتم پشت تخم مرغها !


*


حل این تمرین به عهدی دانش آموز است. پ نه پ می خواست حل این تمرین بر عهده مادر بزرگم باشه؟


*

تو جاده بنزین تمام کردیم وایسادیم کنار جاده 4 لیتری تکون میدیم ! طرف اومده میگه بنزین تمام کردین ؟ میگیم:پ نه پ میگیم هورا ! ما هم از این دبـــّه ها داریم!!


****************************************************************************

نظرات 3 + ارسال نظر
.::IvIOHAIvIIvIAD::. شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 10:50 ق.ظ http://mohsensms.blogsky.com/

سلام دوست و همکار عزیز!!!
مرسی که به وبم اومدی و منم نیس که بامعرفتم اومدم به وبت!
راستی یه نظر در مورد وبت البته رنگ وبتو خیلی دوس دارم با این فصلم متناسبه ولی عکسایی که تو مطالبت گذاشتی رو کوچیکترشون کن تا صفحه وبت بهم نخوره. امیدوارم موفق باشی
بای تا های

salam mamnun k oomadi!albate man az marefatet khabar nadaram vali vali midunam k ziadi khodshifte i!!!!
merc
aksaro che juri kuchik konam??

رز شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 01:51 ب.ظ http://acme.blogsky.com

با این دومیش کاملا موافقم

yeees

helia شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

ba hal bOodan!

merC

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد