ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

طوطی

Click to view full size image

نظرات 5 + ارسال نظر
keret یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 06:27 ب.ظ http://keret.blogfa.com

درست شد شرمنده

THANK YOU VEEEERY MUCH

[ بدون نام ] یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 06:37 ب.ظ

وااااااااااااااای نازنین این مسیجه دیوونم کرد
تو رو خدا برش دار!
یعنی اگه می تونی یه کاری کن فقط وقتی میای تو وبلاگ بیاد
هر غلطی می کنی این مسیجه میاد!
دیوووووووووووونه شدم!

whats your name?

[ بدون نام ] یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 06:40 ب.ظ

ااااااااااااااااه دوباره یادم رفت اسممو بنویسم!
واقعا نفهمیدی؟!

ببین عزیزم من چون بازدید کننده زیادی دارم (وبلاگم) نمیدونم شما کی هستین!
در هر حال از بازدیدتون ممنونم!
خودش سیو میکنه اسمو که!!!
برش داشتم!

[ بدون نام ] یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 06:46 ب.ظ

اتفاقا چون دیدم 2 نفر بیشتر بازدید کننده نداری.......
ولش کن نمی خوام ناراحتت کنم
خییییییییییییییییییییلی کار خوبی کردی!
مرسیییییییییییی

who are you??

ثریا یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام عجب وبلاگ جذابی داری فقط سایز عکس ها رو طوری تنظیم کن که روی وبلاگت رو نگیره ...

ببخش فضولی کردم . موفق باشی

سلام
مرسی
نمیدونم چه جوریه!
میتونی بهم بگی؟
مرسی از حضور گرمت ثریا جان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد