ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

جوجو رو نگاه کن....................!!!!

Click to view full size image

نظرات 5 + ارسال نظر
یه دختراستقلالیییی مریم جون یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

باحاله

مگه تو میتونی چیز غیر باحالم اینجا پیداکنی؟؟!

لیندا جووووووون! یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 10:27 ق.ظ http://lindatehrani.mihanblog.com

چه باحاله!
بازم جوجو بذار!
لیندا جوجو دوسداره!
خواهش!
مریم چی میگه!
دیوونم کرد!

خفم کردی لیندا!!!!
همش میگی جوجو بذار!
باشه !
اگه پیدا کردم!خودمم نمیدونم...خودشم نمیدونه.....!
اعصابمو خورد کرده!
چر اینقدر دیر اومدی وبم!
من هر دفعه به وبت سر میزنم!!!!

یه دختراستقلالیییی مریم جون یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

بنویس نازنین جووووووووووووووووووووون به جای لیندا جووووووون

برو بابا!
احمقِ....!

ارچر دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

ببخشید شما چه علاقه ی خاصی به جوجه اردک دارید؟ ولی من دقیقا عاشق بچه گربه ام! یه یاکریم آمده بود تو حیاط، ببری (یکی از بچه گربه هام!!!) داشت خودشو می کشت بره بخورتش متاسفانه پرید رفت... نوه ام دستش ماند تو پوست گردو!!! دلم براش خیلی سوخت!ولی خودمانیم ها... فینقیل می خواس بره یا کریم بگیره... چه غلطا!!

عکس بچه گربه ام دارم!میخواین بذارم؟!همونو بگو!

آرچر سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

راس می گی؟
اره بابا بذار من عاشقشونم!

ok

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد