ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

خانه شکلاتی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.orgگروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نظرات 9 + ارسال نظر
helia شنبه 26 آذر 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

این خونه ی من و هریه وقتی دلمون شکلات میخواد!!!!
وااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی خوبه

بیشین بینیم بابا!
ماله خوده خوده خودمه!

یه دختراستقلالیییی مریم جون یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 05:07 ب.ظ

خیلی خوشگل و خوشمزه بود

این خونه جدید من و گاومیشه!
مرسی عزیزم!
ولی فعلا نامزدیم!

helia دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 06:51 ب.ظ

اااااااااه ه ه ه ه ه چرا هرچی ماله منه رو شما میخواین بدزدین؟
اخه چرا قبول نمی کنین هان؟
اااا به سلامتی نامزد کردین؟پس چرا تو جشنتون منو دنی(هری) رو دعوت نکردین؟

گفتم بد یمنی داره تو خل و چل و موجود خیالیتو دعوت کنم
بعدشم ما رفته بودیم نیویورک!
گفتم الکی دعوتت نکنم پول نداری بیای دلت بسوزه!

یه دختراستقلالیییی مریم جون سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 02:39 ب.ظ

خودت رو بی خودی قاطی نکن اگه راست می گی اسم داداش گاومیش چیه اسم خودش چیه اسم زن داداشش چیه نازنین باهات در مورد گاومیش شوخی ندارم هر چقدر هم خودت رو بکشی و تو وبلاگت بنویسی نمی تونی تو مدرسه خودت رو قاطی کنی چون من و میترا نمیزاریم اگه جواب سوالام رو از میترا بپرسی تو وبلاگت جوری ضایت می کنم که ندونی از کجا ضایع شدی

ااااااه!
حواسم نبود بهت نگم!
گاوی جون گفته بود بهت نگم ها!
نمیدونستم اینقدر فوضولیی!
برو !

یه دختراستقلالیییی مریم جون سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 06:15 ب.ظ

این هیچ ربطی به سوالام نداشت به جای هلیا تو باید بری پیش روان پزشک جواب سوالام رو بده

کدوم سوال؟؟
هوووووووووو!
من رو با اون قیاس نکن!
2باره بپرس!

helia چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 10:55 ب.ظ

اخ راس میگی چرا خودم یادم نبود ما اصن ایران نبودیم اخه نه این که تو یه کم مخت ایراد داره یادت نمی مونه هری بریتانیا زندگی میکنه منم دیگه الان هر 2-3 ماه یه بار میام ایران .
راستی اگه تو با گاو میش ازدواج کنی بچتون میشه گاو انسان نما؟؟؟؟؟

تو گفتی و منم باور کردم!
نه !
بچه تو و هری هم میشه یکی مثه خرزو خان!

یه دختراستقلالیییی مریم جون پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 12:09 ب.ظ

نظر دومم

بنویس!
میمیری؟؟!

helia پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

مریم راس میگه تو واقعا باید بری پیش روان پزشک
می گم مخت ایراد داره میگی نه.بابا به چه زبونی بگم دنی واقعیه منظورم از هری در واقع دنیه!

خدایا یذره از عقل پشه در وجود این دو تن قرار ده!
آمین!

یه دختراستقلالیییی مریم جون پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

اسم گاومیش چیه؟ اسم داداشش چیه؟اسم زن داداشش چیه؟ بقیه ی سوالام رو یه خرده اون هیکل گندت رو تکون بدی بری تو وبلاگت بخونی هیچی ازت کم نمی شه ها

همیتن یه اسم رو تو وبم گفتم کلی طرفدار پیدا کرد!
حالا بقیشم بگم؟؟؟
عمراً!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد