ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

جوجو کوچولو!

نظرات 3 + ارسال نظر
لیندا دوشنبه 14 آذر 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://lindatehrani.mihanblog.com

اخ جووون!2باره جوجو!
مرسی!
وبلاگم رو بروز کردم برو ببین!


باشه حتما!

یه دختراستقلالیییی مریم جون جمعه 2 دی 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

چیه؟؟
چرا بغضت گرفته!؟؟
الهی!

یه دختراستقلالیییی مریم جون یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 01:26 ب.ظ

نازنین دیگه هیچی بین من و تو وجود نداره نکنه تو فکر کردی من یه عروسکم که برای مسخره بازی ها وسرکارگذاشتن تو به دنیا اومدم.نه تازه فهمیدم تو فقط دوست داری من رو اذیت کنی.درست نمیگم لیندا خانمه مسخره؟؟؟؟؟؟

بی مزه فکر کردی یه ذره؟؟
به حرف ای ادما فکر کن بعد باور کن!
من لیندا نیستم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد