ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

نظر یادتون نره                            please dont forget the comment





نظرات 8 + ارسال نظر
آرمین یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.eshghe-parzadeh98.blogfa.com

سلام عزیزم.عیدت مبارک.آپم با نوروز باستانی91.(اطلاعات کامل از نوروز باستانی و فلسفه نوروز از دیدگاه دکتر علی شریعتی).از دست نده این مطلبو...
منتظر خودتو نظرای قشنگت هستم...
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک.[گل]

سلام
ممنون از حضور گرمتون!
حتما!
حتما میام

[ بدون نام ] یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 03:16 ب.ظ

ok بابا ok!!!!!!

شما؟؟؟
مریم تویی؟

علی(خوندنیها) یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام نازنین جون
سال نو مبارک
برات دعا می کنم که نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشی که آرزو داری .
در سال جدید خورشیدی، سبزی ، شادی ، کامیابی، بهره وری، اثربخشی فعالیتها و بهروزیت را از درگاه ایزد منان آرزومندم.
تو هم واسه من دعا کن

سلام
سال ماهم مبارک
مرسی
منم همینطور
چشم

helia دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

می گم که....
تو هیچ وقت ادم نمی شی و نمی فهمی کسی که یادش می ره اسمشو بنویسه کیه

ابله!
تویی؟؟

helia سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 09:17 ب.ظ

پ ن پ

biiiiiiiiiiiiiiiiiiib

helia جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

بیب تو هیکلت!
ببین یه بار بهت گفتم به من فحش نده وگر نه.......

هووووووو!
مثلا میخوای چی کار کنی؟

helia دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 12:48 ق.ظ

این وبلاگو رو سرت خراب می کنم.....
اگه قراره فحش بدیم فردا هرچی بلدم رو نثارت می کنم

بخواب بابا

h شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

خوابیدی

chi?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد