ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

تولد(ترول)/طنز

نظرات 8 + ارسال نظر
رومینا شنبه 10 تیر 1391 ساعت 05:28 ب.ظ

همینو بگو والا.

اره!!

رومینا شنبه 10 تیر 1391 ساعت 05:38 ب.ظ

نازنین بیا بچتیم باشه.دیروز با رضوانه چتیدم.خیلی حال داد.

ok
oomadam
yahoo?

رومینا شنبه 10 تیر 1391 ساعت 05:40 ب.ظ

اره.

man hastam
to ham bia

saeedkhatar شنبه 10 تیر 1391 ساعت 07:28 ب.ظ http://tafrihkade.blogsky.com

سلام قشنگ بود دستت درد نکنه

سلام
مرسی

ثمین شنبه 10 تیر 1391 ساعت 09:38 ب.ظ

ببین من در کل نتونستم تصویر رو ببینم. شاید ایراد از سیستم منه....

باید ریلود کنی!واسه منم اولش نیومد بعدش اومد

نازنین یه ذره بی مزه بود!

میدونم!دلم نیومد شنگاشو بذارم!اخه مطلب طنز جدیدا زیاد گذاشتم

ثمین یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 01:02 ب.ظ

ااااااااااااااا
الان دیدم. نمی دونم چرا دیروز تصویره نیامد. خیلی حال بگیریه دلم براش سوخت

خیلی!اره منم!ولی خدا رو شکر واسه من پیش نیومده!!

مهدیه یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 04:26 ب.ظ http://ax-me.mihanblog.com

سلام
آخـــــــــی :( طفلکی دلم واسش سوخت :((
عزیزم آپم

سلام!آره!
آپ نبودی که!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد