ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

شماره ناشناس/طنز

شماره ناشناس

ناشناس : سلام خوشگله ، دوست پسر داری ؟
-بله ، شما؟
-من داداشتم ، صبر کن بیام خونه به حسابت میرسم.

شماره ناشناس بعدی :

-دوست پسر داری؟
-نه نه اصلا
-من دوست پسرتم ……واقعا که …
-عزیزم به خدا فکر کردم که تو داداشمی !!!
- خوب داداشتم دیگه ، صبر کن خونه برسم من میدونم و تو…


نظرات 8 + ارسال نظر
رومینا شنبه 10 تیر 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

هه هه هه هه هه هه هه.مردم از خنده.

خیلی باحاله!!
مرسی که اومدی!

رومینا شنبه 10 تیر 1391 ساعت 05:38 ب.ظ

خوایش.

keivan شنبه 10 تیر 1391 ساعت 06:24 ب.ظ

ghashang bud nazanin jun

mamnoonam

keivan شنبه 10 تیر 1391 ساعت 07:01 ب.ظ

ghabel nadasht

ثمین شنبه 10 تیر 1391 ساعت 09:32 ب.ظ

دستت درد نکنه آمدی وبم. باشه اقدام می شه. ولی من تو همین وبم هم مطالب جالب می ذارم ها.... باشه بیشترش می کنم. ببین این پ ن پ بد افتاده تو دهنم. رفتم تو فروشگاه، اقاهه آمده جنس هاشو گذاشته جلو صندوق داره... صندوق داره برگشته می گه این جنس ها رو بزنم؟ تو دلم می گم : پ ن پ ، گذاشته منظره صندوقت قشنگ شه!

خواهش میکنم!ببخشید کم میام!یهو یادم افتاد که ای وای ثمین اینقدر میاد وبم من تا حالا 10بار هم نرفتم!!

اره خیلی!من که خیلی باید خودمو کنترل کنم که *فقط*تو دلم بگم

ثمین شنبه 10 تیر 1391 ساعت 09:33 ب.ظ

راستی یادم رفت بگم.... عجب ضد حالی

اره!!چند سالته ثمین؟!

وای نازنین این با اینکه قدیمیه ولی من هر دفعه که میخونمش از خنده میمیرم!

اره !خیلی قدیمیه!ولی دوباره دیدمش کلی حال کردم گفتم بذار بقیم شاد شن

ali یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 06:08 ب.ظ http://tafrihatejame.blogfa.com

ما که خواهر نداریم ولی خنده دار بود موفق باشی

تصورشم جالبه فکر کنم!!ممنونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد