ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

ابتکار ایرانی ها در مواجهه با غول چراغ جادو ! /طنز

ابتکار ایرانی ها در مواجهه با غول چراغ جادو !


نظرات 7 + ارسال نظر
رومینا جمعه 9 تیر 1391 ساعت 04:11 ب.ظ

همیشه منم همین فکرو می کردم که اگر یه روز قول چراغ جادو رو دیدم بهش بگم منو به همه ی ارزوهام برسونه.

افرین!وری گوود!

ثمین جمعه 9 تیر 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

من آرزو می کنم آرزوهامو برآورده کنه...

اینم ارزوی خوبیه!

حس خوب تنهایی جمعه 9 تیر 1391 ساعت 11:16 ب.ظ http://hessekhobetanhaei.blogfa.com/

قول چراغ جادو واقعیه

ali شنبه 10 تیر 1391 ساعت 03:55 ق.ظ

سلام نازنین
جالب بود یاده بچگی هام افتادم که کاتون نگاه میکردم

ممنون
بازم بیا

keivan شنبه 10 تیر 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

slm
ghashang bud mer30 k ma ro link kardi

ملیکا یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 02:43 ب.ظ http://tafrihosargarmiosargarmi.mihanblog.com

من که بهت نظر میدم تو ام به من سر بزنو نظر بده باشه قول دادیا

باشه حتما!اومدم وبت!جالب بود!!مخصوصا اون نی نی هاش!

وای نازنین باورت میشه من از بچگی تو دلم میگفتم اگه یه روزی غول چراغ جادو اومد من این ارزو رو میکنم که تا اخر عمر هر ارزویی که میخوام بکنم!

noch
chon manam hamino arezoo mikardam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد