ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

سلامتی همه مامان بزرگا !

سلامتی همه مامان بزرگا !

نظرات 6 + ارسال نظر

وای واقعا همین جوریه!!!!!من که تا دلت بخواد میخورم!

من که...!
اه!چند روزه درباره هر چی فکر میکنم چیز منفیش میاد تو فکرمو...!
عین دیوونه هها دارم گریه میکنم!

رومینا شنبه 10 تیر 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

نه بابا مامان بزرگ من این جوری نیست هی میگه رومینا اروم بخور. اینو بذارید یه کم بعد بخورید چاق می شید،معدتون درد میگیره.

بیچاره!دلم برات سوخت!
مامان بزرگ من بنده خدا همینجوری خوراکی میورد که بخوریم!

رومینا شنبه 10 تیر 1391 ساعت 05:39 ب.ظ

اخی منم دلم برات سوخت.

keivan شنبه 10 تیر 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

mn badbakht k maman bozorgamo az dast dadam

manam

ثمین شنبه 10 تیر 1391 ساعت 09:40 ب.ظ

مادر بزرگ من فوت کرده ولی خدا بیامرز یه دفعه رفتم خونه شون ، انقده شام برام کشید، شب دل درد گرفتم ها... نتونستم بخوابم. خدا رحمتش کنه. خیلی دوسش داشتم...

خدا رحمت کنه!!هم مامان بزرگ تو رو هم مامانبزرگای منو!!من که تا یذره باهرکدوم حال کردم از دستم رفتن!عاشقش بودم
از یه مطلب طنز یه مطلب غمگین ساختیما

اخی نازنین ببخشید ناراحتت کردم!

نه بابا!اشکال نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد