ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

لنگرود!!

لنگرود

شهر لنگرود
این شهر با موقعیت جلگه ای ، در مختصات جغرافیایی 60کیلومتری شهر رشت و ارتفاع 5 متری از سطح دریای خزر واقع شده است . شهر لنگرود در 12 کیلومتری شمال شرقی لاهیجان و ده کیلومتری شمال غرب رودسر ، در دشتی باز و وسیع واقع شده است . این شهر نیز از شهرهای نسبتا قدیمی گیلان است و از زمانی که تجارت در گیلان رونق یافت ، توسعه پیدا کرد . در گذشته لنگرود مهمترین منطقه کشت کنف در گیلان بود و چمخاله نیز ، یکی از نقاط توریستی گیلان بشمار می آید.

نظرات 4 + ارسال نظر
شادی چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://shadi-shadi.blogsky.com

مرسی عزیزم همه جایِ شمال زیباست

اره واقعا

هم اندیشی پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 08:02 ب.ظ http://mohabat6610.blogfa.com


به نظر شما در بین خانواده ها کدامیک از ابعادشخصیتی کمتر مورد توجه قرار می گیرد؟
1-بُعد شناختی انسان برجنبه های ادراکی او تاکید دارد.در این بُعد نه تنها باید افکار(تصور و تصدیق)را به کودک آموخت، بلکه باید روش فکر کردن را نیز به او آموزش داد.

2-در بُعد عاطفی، با نیروهای روانی انسان سروکار داریم.بسیاری از ما با این حال که می دانیم عبادت ، تفکر ، مطالعه و کمک کردن به نیازمندان کاریست ارزشمند ، ولی درعمل به آنه نمی پردازیم.یعنی دانستن یا داشتن جنبه و بُعد شناختی برای انجام یک کار کفایت نمی کند، ما باید انگیزه لازم برای انجام کارها را داشته باشیم.پرورش انگیزه هایی چون تمایل به نیکی ، بندگی خداوند، تفکر ، مطالعه ... و نیز تضعیف انگیزه هایی چون پرخاشگری، عصبیت و... از جمله وظایف یک پرورش درست است.

3- توجه به بُعد حرکتی-جسمانی انسان در تربیت ، یعنی سالم و متعادل نگه داشتن جسم و حرکات نیز از جمله وظایف تربیتی است.

4-بُعد اجتماعی شخصیت انسان بر رفتارهایی تاکید دارد که در ارتباط ما با دیگران سهمی مهم بر عهده دارند.احتیاج به افکار و آثار دیگران ، تاثیرپذیری از انفاس قدسی بندگان خدا، همزیستی با دیگران و... همگی نیاز انسان را برای زندگی با دیگران نشان می دهد.

5-بُعد اخلاقی شخصیت بر وجدان اخلاقی یا ناظر و کنترل کننده درونی تاکید دارد. وجدان؛ نظارت بر خود، ارزشیابی از خود و تنبیه خود را بر عهده دارد.این وجدان تنها محصول یادگیری های محیطی نیست، بلکه وجودعقل و ظرفیت مهار کردن خود، زیربنای شکل گیری وجدان است.

6- بُعد هنری شخصیت بر جنبه زیبایی شناختی و خلق زیبایی توسط انسان تاکید دارد.دیدن و درک زیبایی ها و نیز آفریدن زیبایی ها باید در تربیت مورد توجه قرار گیرد. الحان زیبا،الوان زیبا،مناظرزیبا و... باید با ظرافتی خاص توسط کودک مورد توجه قرار گیرد. او را باید برای ایجاد صحنه ها و آثار زیبا تشویق کرد.

به وبتون سر زدم ولی این مکان جای نظراته نه مطالب وب شما و تبلیغ برای وبتون

helia دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

یادته یه بار با هم رفته بودیم شمال؟؟؟؟

ارههههههههههههههههههههههه!

مجتبی پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 02:25 ب.ظ http://atashe-eshgh.blogfa.com

عشق است لنگرود!قربونش برم چه جای بیستسه!
دم شما مرسی!

خواهش!دیگه چی بذارم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد