ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

ارتش سرخ(امد)

همان دل اشوبه ی همیشگی.....

سلام!من یکی از میلیون ها طرفدار پرشور تیم پرسپولیس هستم و موضوع یادداشت خودم را پرسپولیس (ارتش سرخ) قرار دادم!

همان دل آشوبه همیشگی همان عشق و همان تپش ثانیه هایم مرا خواند تا بگویم و بنگارم برایت...

سرشاریم از همان عشق که فریاد زدیم بارها برایت سرشاریم از همان هیجان سرشار از تو و لحظات غرور انگیزت زلزله ی دقایق سرخم.... پرسپولیس با غیرتم ما هستیم در کنارت تو را باکی نباشد از تنهایی که عشق تو در رگهایمان جاریست در بند بند وجودمان نفس میکشد و با آن زنده ایم پرسپولیسم دلت از ما نگیرد که خودت خوب میدانی افسانه ی دلداگیمان را.

که خودت خوب میدانی....

خوب میدانی که عشقی اهورایی و اساطیری فراتر از لیلی و مجنونها فراتر از شیرین وفرهادها بی دغدغه ی رسیدن ونرسیدن بی دغدغه ی بودن ونبودن در هوای روزهای سرد و گرممان جاریست

دستهایمان در دست توست قدم به قدم با توایم ....

اگر فرهاد کوه را کند ما همه ی دنیا را برای سربلندیت نقش عاشقی میبندیم با چلچله ها هم آواز میشویم درمسیر حمایتت در مسیر به اهتزاز در آمدن پرچم های سرخ که اوج بی قراریه دل کوچکمان برای توست .

 پایان رنگ آبی شبی سیاه و تار است

عشق به رنگ« قرمز» همیشه افتخار است . . .

پرسپولیس یعنی هواداران عاشق داشتن

           پرسپولیس یعنی گل سرخ وشقایق کاشتن

پرسپولیس پر افتخارترین تیم فوتبال در لیگ برتر کشور است. این تیم دو بار در فصل های 79-80 (اولین دوره) و 86-87 (هفتمین دوره) در لیگ برتربه عنوان قهرمانی رسیده است.  در فصل 88-89 نیز این تیم قهرمان جام حذفی باشگاه های کشور شد.

طبق لیستی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه شده، پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا انتخاب شده است. دالیان واندا چین و الهلال عربستان هم در مکان های بعدی قرار دارند.

تا به حال ۶ تایی نشدیم.تا به حال دسته ۳ نرفتیم.

بیشترین تعداد قهرمانی را در کل ادوار برگزاری لیگ فوتبال ایران داریم!!

 بیشترین تعداد لژیونر را در اروپا داشته ایم!!

آقای گل جهان پرسپولیسی است!!

بشترین تعداد عنوان بهترین بازیکن آسیا برای پرسپولیسی هاست!!

در ایران فقط پرسپولیسی ها افتخار حضور در جام باشگاه های اروپا و گلزنی در آن را داشته اند!!

نا گفته نماند که پرسپولیس ستارگان بزرگی رادر خود پرورش داده است.ستارگانی چون:احمدرضاعابدزاده.محمدخاکپور.حسین کلانی.

ایرج سلیمانی.علی سلطان.علی دایی.حمیداستیلی.مهدوی کیا.افشین پیروانی.محمدپنجعلی و....

یه پرسپولیس یه ایران / یه تیم پر از دلیران

گر چه حریفت قدره / اما تو میشی قهرمان

واما به یادماندنی ترین بازی لیگ برترایران.بازی دربی سال 1352.بازی ای که نه تنهاپرسپولیسی هابلکه استقلالی ها هم نمی توانند آن رافراموش کنند.

این بازی مانند دیدارهای قبلی دو تیم با حرارت و گرمی بسیار آغاز شد. ولی داغتر و سوزاننده تر از همیشه پایان یافت و این استقلال بود که در میان خرمن آتشی که پرسپولیس بر پا کرده بود سوخت و اندوه و ماتم فراوان برای هوادارانش بجای گذاشت .

شعری ایست که میگوید:

چه خوش گفت فردوسی پوردرنود/که قرمزبه آبی برنده شود

میازاراس اس که کیسه کش است/که دل داردوبرهمینش خوشست

چو شش تا بخوردست از روزگار / دگر آبیان را نماندست قرار

توکزمحنت دسته سه بی غمی/سرافرازوسرخی، بخندا همی

توانا بود هرکه قرمز بود /  ز شیشتا دل شیر غران بود !

ودرپایان ازاوضاع این روزهای پرسپولیس که چندان مناسب نیست سخن می گویم.درچندسال اخیرشاهدمدیریت های نادرست ازمدیرهای نامناسب درپرسپولیس بودیم.ولی با این حال افتخاراتی برای تیم کسب کردیم مه میتوان به قهرمانی جام حذفی در فصل گذشته اشاره کرد.حالا ما سرخ دلان ایران امیدواریم تیم محبوبمان هرچه زودتربه شرایط مطلوب خود برسد تاباز هم برای ما هواداران تیم شعارهایی همچون 6 تایی ها و....بیافریند.

پرسپولیس زلزله            محبوب هرچی دله

ودرپایان آرزوی موفقیت اول برای پرسپولیس وبعدهم برای استقلال دارم. واین که ماهمه طرفداریک تیم یعنی تیم ملی هستیم.(دیگه باید همرو راضی نگه داریم)

پرسپولیسی هاش نظر بدن.  استقلالی هاشم نظربدن تابشماریم.برای همه معلوم شه پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست.

                       زنده باد پرسپولیس

نظرات 28 + ارسال نظر
zeinabjun چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http://zeinabaghaei.blogsky.com

ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ

ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ

ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ

ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ

ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ

ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ

ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ

ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ

ღ☆ஜღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ


مرسی از این که نظر دادی!
ولی نگفتی قرمزی یا ابی!

لیندا شنبه 5 آذر 1390 ساعت 02:54 ب.ظ

پرسپولیس!

قرمزه قرمزه قرمز!!!!!!!!!!
در ضمن خیلی قشنگ بود!

خوشحالم ازین بابت!

shima شنبه 5 آذر 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

abie abie asemooni!

من برای نظر همه احترام قایلم و نظرات ابی ها رو هم میذارم!
ممنونم که نظر دادی!

منم قرمزم!
پرسپولیسی!
پر افتخار!
...

paria یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

مگه میشه ((پرسپولیسی)) نباشم؟؟؟
پرسپولیسیم!
یادداشت های قشنگی گذاشتی تو وبت!

نه که نمیشه!
ممنون که نظر دادی!

ABI vasheghani farahani یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

چ استقلال ببره چ پرسپولیس، آبی همیشه برندس.
پرسپولیس اون آدما ک ب قول خودتون جوانمردن ساخت اما استقلال ناصرو داشت و بس.استقلال کسایی رو داره ک خون آبی تو رگاشونه و برای بردن ب بازیکناشون کارت سوخت نمیدن یا اونارو ب روان شناس نشون نمیدن!
قدمت استقلال از پرسپولیس بیشتره اینو گفتم ک بدونی اگه منو دیدی با من بحث نکنی.جدول بازیها رو برات میارم ک دیگه ازاین حرفا ننویسی تووبت.!!!

نرگس جان در هر حال اگه پرسپولیس برنده ی همیشگیه اون زمین سبز نبود،پرطرفدار ترین تیم اسیا نمیشد و امسال هم علی کریمی محبوب ترین بازیکن((جهان)) نمیشد!
مرسی که نظر دادی!

ABI vasheghani farahani دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 07:13 ب.ظ

با این حرفت ب ناصر توهین بزرگی کردی.
خیلی ببخشید کودوم آدم احمقی کریمی رو قهرمان میدونه؟نکنه استیلی؟اون فعلا بره مخشو ازخرافات پاک کنه بعد بیاد رهبری کنه.ب هرحال هرکی 1نظری داره.قهرمانم ک شدید همش 1نقشه بود.اون همه ازما باختین گفتیم 1بارم بهتون حال بدیم ک 1وقت پشت استقلالیا چیزی نگین.آیا تاحالا شنیدی ک کسی ازطرفداران پرسپولیس بخاطر تیمش جونشو بذاره؟آیا تاحالا دیدی کسی ازاستقلالیا وحشیانه بهت حمله کنن هرچی داری بگیرنو کتکت بزنن؟(این براخودم اتفاق افتاده ک میگم!)
بذار بگم 2مدرسه 1گروه قیور و قدره اسی دوروبرتن.شما ک انقدر رگ پرسپولیس داری دیگ معاشرت با اسی هاتون چیست؟درکل استقلال سرور پرسپولیسه(سوراخ)

اولا کل اسیا!هنوزم که هنوزه پرسپولیس محبوب ترین و بهترین تیم اسیاست!فقط اوضاعش یکم بهم ریختست!
دوما از سر مربی احمق تیم شما بهتره که نمیدونه تیمتون این جمعه با ما بازی داره!
بعدشم کی میگه بردن ما 1نقشه بود؟،اتفاقا بردن شما 1نقشه که نه!1000تا نقشه بود!
مثل اینکه یادت رفته ما 6 تا گل زدیم شما هیچی؟؟مطلبمو 2باره بخون!
6تا گل که نقشه نیست!وقتی اطلاعات نداری بحث نکن!
اکثرا پرسپولیسین!سرتو تو برف کردی هیچی نمیبینی!

یه دختراستقلالیییییییییییییییییی دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 10:04 ب.ظ

عاشقتممممممممممممم نرگس جون.این نازنین خانوم تا 6ماه پیش اسم سه تا از بازیکنای پرسپولیس رو هم بلد نبود .تازه جالب این جاس که توی دو دربی قبلی ما بردیمشون!!تازه علی کریمی خودش روهم بکشه نمی تونه کاری کنه.این هم قیافه ی نازنین. بای بای !یه بار دیگه هم به فرهاد جووووووون توهین کنی با من طططططططططططط رررررررررررر فففففف یییییییییییییییییییییییی!

اولا سلام!
دوما هرکاری کنی قیافت همینه!
سوما بلد بودم،با عرض معذرت چرت نگو!
چهارما من که گفتم اوضاع الان پرسپولیس خوب نیست!
پنجما و از همه مهم تر بازی جمعه رو میبینیم کی میبره ،کی میبازه،که طرفدارای بیشتری داره کی کمتر مریم جون!خجالت نکش اسمتو بزن!
حالا اشکال نداره استقلالی ای!ادم وقتی یه تیمی رو انتخاب میکنه پشتش وایمیسه و اسمشو مخفی نمیکنه!
در اخر دیدم جباری جونتون چه جوری از تیمتون دفاع کرد!
1دونه ادم حسابی داشتین که اونم پروندینش رفت!
حالا قیافه مریم:
من به فرررهاد هم هم توهین نکردم فقط گفتم ((اگر فرهاد کوه را کند،ما همه ی دنیا را برای سربلندیت نقش عاشقی میبندیم.................))

لیندا چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

خوب حالشونو گرفتی نازی جوووون!
حال کردم!
درست و حسابی هم جوابشونو دادی!

خواهش میکنم لیندا جونم!

یه دختراستقلالیییییییییییییییی مر چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

اولا من اسمم رو نوشته بودم دوما وبلاگ تمام پرسپولیسی ها مشکل داره که اسمارو نصفه می نویسه سوما خوبه شما اصلا خودت از بازی روز جمعه خبر نداشتی چهارما نگو خبر داشتم چون خودم بهت گفتم پنجما تو اصلا جباری جونم رو نمی شناسی ششما تو رگای مجتبی جون خون ابی وجود داره هفتما اون تیمش رو به همین راحتی نمی فروشه هشتما اون امروز از همه عذر خواهی کرد و گفت اون موقع خیلی عصبانی بودم نهما می خواستم بگم قیافه ی وحشتناکت رو پیدا نکردم که بکشم دهما اااااااااااا ووووووووووووو ننننننننننننن همیشه تتتتتتتتوووووووووو استقلال بازی مییییییییی کککککککککککک نننننننننننننننههههههه هاهاهاهاهاها وایسا ببین چه جوری سوسکتون می کنیم . نرگس راست گفت ایا تا حالا از دوتااستقلالی کتک خوردی؟؟؟؟تو و لیندا و تمام پرسپولیسی ها هم روهم جمع بشین زورتون به من نرگس نمی رسه

اولا الن نوشتی!
دوما تو که وب نداری حرف مفت نزن!چون تا اخر عمرت نمیتونی همچین وبی درست کنیی!
قبلشم میدونستم کوچولو!برو با بزرگترت بیا!
حالا میبینیم!من که عذر خواهیشو ندیدم!
جمعه منتظرم قیافتو ببینم!
میرسه!
بازی جمعه ثابت میکنه!
در ضمن میدونستی رومینا پرسپولیسیه؟؟؟
برو واسه این هفتت بسهه کووووووچوووولوووووووو!

یه دختراستقلالیییی مریم جون پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 09:25 ق.ظ

اولااسمم رو فقط کوتاه کردم دوما من نگفتم وب دارم ولی همون طور که گفتم ولاگ تمام پرسپولیسی ها مشکل داره سوما شما اصلا از فوتبال هیچی سرت نمی شه به جز اینکه بگی من پرسپولیسیم اگه برات مهم بود یه بار تو روز اخبار ورزشی نگاه می کردی که بعد نگی من که ندیدم چهارما چیه حسودیت می شه یه دختر خانوم محترم اسمش روعوض کنه بزاره یه دختر استقلالی پنجما باز هم شما نمی دونستی که جباری اصلا همچین حرفی رو زده وخودم بهت گفتم ششما می دونستی دیروز تو اخبار گفت فرهاد مجیدی محبوب ترین بازیکن اسیا شد؟؟؟ هفتما رومینا اصلا نمیدونه توپ چیه !!! شماهم اگه بلد نیستی فوتبالی جواب بدی و به جاش فقط میگی کوچولو بهتر به خاطر خودت هم که شده اصلاجواب ندی!!! تازه یه سوال شما همیشه فقط نظرات ارتش سرخ را جواب میدی؟ من جاهای دیگه هم نظر دادم

منم همونطور که گفتم هیچی از وبلاگ سرت نمیشه!
اخبارم نگاه میکنم!روزنامه پرسپولیسم! میخرم!بعدشم کی گفته جباری محبوب ترین بازیکن اسیاست!
اره تو گفتی ولی هست بعدشم ولی خودم تو روزنامه استقلال هم جنجال جباری رو دیدم هم عذرخواهیشو!
من هم رومینا نظری رو گفتم هم عابدیان!

یه دختراستقلالیییی مریم جون جمعه 11 آذر 1390 ساعت 09:23 ب.ظ

اگه چشماتو بازکنی میبینی نوشتم مجیدی نه جباری!!!!تازه من هم در مورد دوتاشون گفتم

eshtebah khoondam!

یه دختراستقلالیییی مریم جون شنبه 12 آذر 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

لیندا جون من نمی خوام بگم تو هم استقلالی شوهر کس باید به تیمش وفا دار باشه بااین که تو پپرسپولیسی هستی ولی ازت خوشم میاد

نچ نچ نچ!لیندا دیدی کم اورد!

یه دختراستقلالیییی مریم جون چهارشنبه 16 آذر 1390 ساعت 02:12 ب.ظ

شما بهتره اظهار نظر نکنید من با لیندا بودم تازه ما با پرسپولیسی هایی که چشماشون مجیدی رو با جباری اشتباه میگیرن کار نداریم

برو مریم!از هرکی که اول راهنمایی با تو بوده(برای مثال رومینا)بپرسی میدونه تو پرسپولیسی بودی!

یه دختراستقلالیییی مریم جون پنج‌شنبه 17 آذر 1390 ساعت 09:20 ق.ظ

اون موقع دوران جاهلیتمون بود من چون از رنگ قرمز خوشم میومد گفتم پرسپولیس حالا که نمی تونی جوابم رو بدی دست به دامن رومینا شدی! حالا خوبه قبل از دربی باهم حرف زدیم گفتم استقلالیم تو کلاس دوم هم هرکی از من می پرسید می گفتم من یه دختر استقلالییییم تازه تو در تابستون به من گفتی پرسپولیسی هستی گفتم اسم سه تا از بازیکناشونو نام ببر گفتی ای نامرد تازه بعد از بازی اسم سه تاشون رو به زور یاد گرفتی سسسسسسسسسسسسسووووووووووووورررررررررررااااااااااااااااااااخخخخخخخخخخخخ

ببین توهین نکن !هرچی باشه باید با نوزاد درست بحرفی!
نخیر!چرت نگو!
ولی ب قول خودت ادم نباید تیمشو عوض کنه!

یه دختراستقلالیییی مریم جون شنبه 19 آذر 1390 ساعت 06:36 ب.ظ

اشکال نداره نازنین جون برای حفظ ابروت هم که شده پرسپولیسی بمون بازی فوق العاده بود مخصوصا وقتی جباری ددددددددد وووووووو تا گل زد بیچاره دلم برای استیلی سوخت خاک تو سر پرسپولیس که قدرشو ندونست البته حال می کنم وقتی می بازید راستی انقدر می گین ماپرسپولیسی ها بیشتریم دیدم چه جوری پشت تیمتون وایسادین من دلم براشون سوخت بهت گفتم انقدر به همه نگو بازی جمعه رو نگاه کنن ضایع میشی. تازه کاری هم از دست عشق پرسپولیسی ها علیرضا حقیقی که فقط به خاطر قیافش دوسش دارن نه به خاطر بازیش بر نیومد راستی حال کردم که استقلالی ها بیشتر sms زده بودن تا پرسپولیسی ها بفهمن که کدوم تیم بیشترین طرفدار رو داره نازنین دیگه مطمئن شدم رو تیم مورد علاقت فکر نکردی گفتی همه ی دوستام پرسپولیسین من هم پرسپولیسی انقدر این رو گفتی و رو بازیکن ها فکر کردی تا دیگه یه پرسپولیسیه باحال شدی راستی ریز می بینمت نهم جدول ما اول جدولیم

باشه!من که تو مدرسه جواب دهن پرکنی بهت دادم!
نه بابا استیلی خوب بود ولی مربی گری بلد نبود!
ضایه نشدم!تازه شماها در واقع 1-0 بردین!
چون 2تا از گل هاتون اشتباه بود!
یکیش اشتباه پنالتی گرفته بود یکیشم افساید بود!
در ضمن توصیه میکنم بری و مطلب ارتش سرخم رو بخونی!
اونوقت میفهمی جه تیمی بهتره!
منتظر مطلب جدیدم از پرسپولی-استقلال باش!

یه دختراستقلالیییی مریم جون سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 02:16 ب.ظ

مطلبت رو خوندم این مطلب قدیمیه.شما بهتره به جای این که از دربیه سال1352 (که خودت هم هنوز به دنیا نیومده بودی!)صحبت کنی جدید ترین چیز ها رو می نوشتی توی ستارگان پرسپولیس نوشته بودی حمید استیلی!!! خودت که انقدر از اون بدت میاد پس چرا اسمش رو نوشتی باز هم می گم تمام مطالبت قدیمیه بدنیست بدونی در تیم ملی فقط سه بازیکن پرسپولیسی هست ولی نصف بیشتر تیم ملی استقلالی هستنپرسپولیس قدیم یه چیزی بوده ولی پرسپولیس الان هیچی نیست برو مطالب جدید بیار بچه!!!!! تازه تو اصلا می دونی افساید یعنی چی؟!! بعدش هم اگه دمه دروازه یکی هم اونجوری روی یکی کله ملق بزنه مطمئن باش پنارتیه راستیاون جواب دهن پر کنتون چی بود!؟؟

بالاخره اونم ستارست!
نباید مسایل شخصی رو با فوتبال قاطی کنیم!
کی میگه؟؟؟
بخواب بابا 6ماهه!
پ نپ فقط 6ماهه ها میدونن!
بعدشم تو هنوز لکنت زبون داری!
پ ن ا ل ت ی!
پنالتی!
هان؟؟

نرگس اس اسی(استقلالی) یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 08:17 ب.ظ

مریم جون ادامه بده من تا آخرش پشتتم.
نازنین پنالتی یا آفسایدم ک باشه بالاخره تلاش کردیم تونستیم 1دونه بزنیم شما چی؟؟؟!!!
چیکار کردین توزمین؟؟؟؟!!!!یه مشت بازیکن سست ریخته بودن وسط زمین.!!!!

نرگس جون تو میتونی با من خودت 1بحث دیگرو شروع کنی ولی تو کار من و مریم دخالت نکن!
مرسی از همکاریه صمیمانه ی شما!
در ضمن اونوقت ی پشت شماست؟؟
با مریم ضعیف و سنگینه!
میفته روت داقون میشی!
برو بزرگترتو بیار!

یه دختراستقلالیییی مریم جون سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 03:05 ب.ظ

نازنین خانم به جای این که از متنم اشکال بگیری دوباره مثل ادم فوتبالی جواب بده اگه درست جواب ندی دیگه تو ارتش سرخ نظر نمیدم تازه حسود خانم چشم نداری ببینی نرگس جوووووووووووووووووووونم بامن باشه؟؟؟

بحث 2تا دوست صمیمی به بقیه ربط نداره!
خب نمیخوای نظر بدی نده!
به من چه تو تو نت ولی!

یه دختراستقلالیییی مریم جون سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

پس چرا به لیندا(پرسپولیسی) ربط داره؟ اخرین جملت رو نفهمیدم چی نوشتی

کدوم؟؟؟
چی میگی؟؟
جملم کدومه؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد