ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

نظر بدین که بدونم چی بذارم!لطفاً!

سلام بچه ها!

من مدیر این وبلاگ هستم!

لطفاً در بخش نظرات این قسمت بنویسید که بیشتر چه مطالبی دوست دارین تو این وبلاگ بذارم.


با تشکر


نازنین

نظرات 14 + ارسال نظر
helia چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 10:29 ق.ظ

من عکسای بابانوئل می خوامو عکسای شوهرمو!

منم عکسای عمو نوروز میخوام و گاومیشو

helia چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

خب بذار دیگه

بده عکسشو تا بذارم!
یعنی نقاشیش کن!

یه دختراستقلالیییی مریم جون دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 10:06 ق.ظ

در مورد داستان های معروف بنویس

مثلا چی؟؟!

helia دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 02:41 ب.ظ

وااااااااااا این دیگه پرسیدن دارهههههههه؟؟؟؟
مثلا هری پاتر و سنگ جادو، مثلا هری پاتر و جام اتش، مثلا هری پاتر و محفل ققنوس،هری پاترو.....

یه دختراستقلالیییی مریم جون دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 07:52 ب.ظ

در مورد کتاب های معروف درمورد کارتون های معروف دیگه این نشون دهنده ی هوش خودته که اینا یعنی چی!!!

حالا ببینم چی میشه!!

helia سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

اره دیگه اگه هوش درست و حسابی داشته باشی می فهمی که کتابای معروف یعنی همینایی که من برات نوشتم

تو برو درستو بخوووون بچه کوچول!!

helia چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

بد بخت اگه من برم درسمو بخونم که دیگه نظرای پایین مطلبات از1 بیشتر نمیشه!که اونم مریم بیچارس دیگهان قدر پایین هر مطلبی التماس میکنی که بیچاره دلش واست میسوزه یه دونه نظرم میده

هر هر!!
همینه معدلت 16،86 دیگهه!
حالا که فکر میکنم میبینم اشکال نداره!

یه دختراستقلالیییی مریم جون شنبه 17 دی 1390 ساعت 10:51 ق.ظ

I LOVE YOU هلیا!!!!!!

helia چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 12:45 ب.ظ

I LOVE YOU TOOمریم!!!!!
(تا چشم نازنین دربیاد!!!)

helia چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 09:24 ب.ظ

اییییییییییییییییییییی جااااااااااااان ن ن ن ن ن
چشاش درومد

مسواک گرون میشه!
البته دندونی نداری که...

helia یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

نچ نچ نچ کله های وبلاگت دندونم ندارن
ولی کله های وبلاگ من دندون دارن

دارن! تو کور بودی بدون دندونشو باز کردی!

helia دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

عزیزم فک کنم تو کور بودی چون من که این جا هیچ کله ی بادندونی نمی بینم

ایناها!:
اینا هم دارن ولی دهنشون بستست!:

helia دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 09:22 ب.ظ

از کجا می دونی دارن؟اینا که دهناشون بستس....
تازه اینا که دندون نیس،فقط یه چیز سفید تو دهنشونه از کجا می دونی مثلا پلاستیک نیست؟
ولی کله های وب من کاملا دندوناشون مشخصه

ازشون پرسیدم!

helia پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 03:57 ب.ظ

همون مگر این که تو ازشون پرسیده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد