ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

با خودتان حرف بزنید تا روحتان شاد شود ...

با خودتان حرف بزنید تا روحتان شاد شود ...

با خود حرف زدن یا خود حرف زنی! کاری است که بعضی ها به انجامش عادت دارند و بعضی دیگر به آن می خندند. اما خوب است بدانید این وسط حق با کسانی است که عادت به این کار دارند. چنین افرادی در واقع خود را تخلیه می کنند و بعد از حرف زدن با خود اگر نه کامل اما تا حدی آرام می شوند.


اگر عادت به خود حرف زنی دارید یا ندارید پیشنهاد ما به شما یک کار فوق العاده است. روبروی آینه بایستید و جمله هایی که پیش رویتان قرار دادیم را به خود بگویید. حالتان بهتر و روحتان شاد می شود. مطمئن باشید.

 

1. کاری کردم که هیچکس اراده ی انجامشو نداشت
کاری انجام دهید که هیچکس به فکر انجامش نیست. یک کار ساده. یک کار کوچک. مثل یک تلفن که هیچکس دیگر نمی زند.

2. اونقدرها هم که فکر می کردم، بد نبود
چیزی که باعث این فکر بیمناک می شود در واقع ترسی است که خودتان در ذهنتان به وجود می آورید و گرنه واقعیت ماجرا به این خرابی هم نیست.

3. مقصر خودمم
وقتی اشتباهی مرتکب شدید آنقدر شجاع باشید که به جای فرافکنی و تقصیر به گردن دیگران انداختن، خود را مقصر بدانید.

4. بالاخره شروع کردم!
شما هم مثل هر کس دیگری برنامه هایی دارید، هدف هایی دارید، ایده هایی دارید. اما اینها هیچکدام به درد نمی خورد تا زمانی که شروع کنید.

5. تو حرف نداری!
هیچکس به اندازه خودتان نمی تواند خوبی هایتان را ببیند. آنها در ذهن بیاورید و بعد با زبان این جمله را به خود بگویید.

6. فلان فلان شده!
فحش را که بلدید، خودمان می دانیم. اما به جای اینکه برای دیگران به کار ببرید و دلشان را چرکین کنید، گاهی برای خودتان استفاده اش کنید. جواب می دهد.

7. می تونی کمکم کنی؟!
وقتی از کسی کمک می خواهید یعنی به توانایی، مهارت و ارزش هایش ایمان دارید. پس چرا آن یک نفر خودتان نباشید؟!

8. می تونم کمکت کنم؟
وقتی می خواهید به کسی کمک کنید، معمولا طرف مقابل کمکتان را رد می کند. با کلماتی خاص به او منظورتان را برسانید. مثلا بگویید: "می تونم کمکت کنم تا تمومش کنی؟!" به این ترتیب طرف مقابل نه احساس ضعف می کند و نه دستتان را رد می کند.

9. برام مهم نیست دیگران چی میگن
به جای اینکه تمام مدت نگران باشید از اینکه دیگران چه می گویند و چه می خواهند و چه نظری دارند، روبروی آینه بایستید و دائم جمله بالا را تکرار کنید.

10. اونا خیلی با من تفاوتی ندارن
آدم های موفق لزوما تیزهوش تر یا باهوش تر از شما نیستند. آنها معمولا پشتکار بیشتری دارند. پس هم خودشان و هم جایگاهشان دست یافتنی است.

11. واقعا ببخشید
گاهی نیاز است که از دیگران عذر بخواهیم. اگر می بینید نمی توانید این کار را ابتدا به ساکن در برابر آن شخص انجام دهید، جلوی آینه جای خوبی برای تمرین است.

12. من سلطان جهانم
شق و رق با شانه هایی به عقب داده، روبروی آینه بایستید. سرتان را بالا بگیرید و با تمام قدرت بگویید:"من سلطان جهانم." این یکی واقعا روحتان را شاد می کند.

13. بــــــــــــــــــــــــــله!

تفاوت ها و متفاوت ها را جدی بگیرید و محکم و غرا بگویید بـــــــــــــــــــــله.

14. نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!
یاد بگیرید نه بگویید. به آنچه از پسش برنمی آیید نه بگویید. اگر بلد نیستید، با خودتان تمرین کنید.

15. رویایی نیست، اما... خوبه
آرمانگرایی را کنار بگذارید و به جایش واقع گرا باشید. به این ترتیب آرمانگرایی خودش به سراعتان می آید

16. کار من نیست اما کی از پسش برمیاد؟
اگر کاری را نمی توانید انجام دهید. خود را سرزنش نکنید. در عوض دنبال کسی باشید که توانایی اش را دارد.

17. شاید باید یه روش دیگه رو امتحان کنم
وحی منزل نیست که حتما از یک روش معلوم برای انجام کارتان استفاده کنید. فکر کنید و راهی دیگر بیابید. این کار حتی به خلاق شدنتان هم کمک می کند.

18. اَه! خوب نشد، یه بار دیگه امتحان می کنم
این همان حکایت ناامید نشدن و امیدوار ماندن است. آنقدر پاپی شوید تا نتیجه بگیرید.

19. سلام مامان. سلام بابا
اگر پدر و مادرتان در دسترش نیستند، در آینه آنها را ببینید و سلام بهشان بدهید. خیلی حالتان را خوب می کند.

20. هیچی!
یک وقت هایی نیاز هست که هیچ نگویید، نه به خودتان، نه به دیگران. 

نظرات 5 + ارسال نظر
smh دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

ایول
بیشتر وقت ها که نه ولی وقتی تنهام (چون اگه کسی باشه می گه 100 در 100 دیوانه ام! با خودم جرف می زنم و خاطرات باحال گذشته رو برای خودم تعریف می کنم و کلی می خندم. دستت درد نکنه این مطلب خیلی خوب بود. اگه تو دفترم یادداشت کنم که عیبی نداره؟ داره؟

vay are
manam

na baba
mikhay email bede vasat mail konam
chon injoori yekhoorde sakhte na?

یه دختراستقلالیییی مریم سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 02:11 ب.ظ http://safasiti.blogsky.com

خیلی کار باحالیه!!!من نمیدونم چرا همه تعجب میکنن من باخودم حرف میزنم!!
ولی فک کنم وقتایی که با خودم میخندم یه خورده زیاده رویه نه؟!

vay manam
hame fek mikonan divoone shodam
makhsoosan vaghT yeho mikhandam
D:

رها سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 05:50 ب.ظ http://rahaei-mm.blogsky.com/

سلام.وبتون عالیه .خیلی دوست دارم تبادل لینک کنیم مایل بودید خبرم کنید

salam
mamnoon
are aZzam

یه دختراستقلالیییی مریم پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 11:00 ق.ظ http://safasiti.blogsky.com

با یه پست استثنایی اپم(میگم استثنایی ینی استثنایی!)

ok

melika جمعه 22 آذر 1392 ساعت 06:47 ب.ظ

دقیقا مثل من که داشتم با هویه به جای آینه درد و دل می کردم......................

تو که وضعت خرابه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد