ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!
ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

ورود بی جنبه ها مطلقا ممنوع ...!

حتی شما دوست عزیز...!

واکنش باشگاه استقلال به احتمال خداحافظی مجیدی

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: «برنامه ریزی غلط ای اف سی ضربه زیادی به استقلال زد.»

واکنش باشگاه استقلال به احتمال خداحافظی مجیدی

به گزارش پارس به نقل ازاوج نیوز؛ علی امیری درباره شایعه خداحافظی فرهاد مجیدی در صورت حذف از آسیا اظهار داشت: «این موضوع اصلا صحت ندارد. اتفاقا مجیدی خیلی هم با انگیزه است و نقش مهمی برای استقلال در بازی چهارشنبه دارد. او آنقدر انرژی دارد که به همه بازیکنا هم روحیه می داد و می گفت نباید کار را تمام شده بدانیم.»

  

وی در خصوص شکست استقلال در کره تاکید کرد: «نتیجه خوبی در کره نگرفتیم. در این بازی شانس از استقلال روی برگردانده بود و با اینکه فرصتهای زیادی داشتیم هرگز نتوانستیم به گل برسیم. ما امیدمان را از دست نداده ایم اما کار برایمان سخت شده و باید تلاس زیادی کنیم تا در آزادی سئول را شکست دهیم.»

معاون باشگاه استقلال ادامه داد: «بعد از بازی فتح الله زاده به رختکن تیم آمد و به بازیکنان دلداری داد. او گفت در فوتبال از این اتفاقات پیش می آید اما بازیکنان باید قدر قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر آسیا را بدانند و این فرصت را به سادگی از دست ندهند. خوشبختانه قلعه نوعی خیلی به این بازی امیدوار است و بازیکنان هم انگیزه بالایی دارند.»

امیری افزود: «برنامه ریزی ای اف سی لطمه زیادی به استقلال زد. ما تا پایان بازی با بوریرام نمی دانستیم باید به کره برویم یا به عربستان. بعد مسافت، تغییر ساعت و پروازهای طولانی هم بازیکنان ما را خسته کرد. مثل مارکوپولو مدام در سفر بودیم اما باخت را توجیه نمی کنیم و به دنبال جبران آن در تهران هستیم.»

وی با درخواست از هواداران استقلال گفت: «تماشاگران کره ای واقعا برای تیمشان سنگ تمام گذاشتند. من از هواداران استقلال می خواهم با حضور صد هزار نفری خود به بازیکنان روحیه و انگیزه بدهند تا استقلال بتواند به فینال برسد. فقط با حمایت صد هزار نفری است که استقلال می تواند به سئول گل بزند.»

امیری درخصوص محرومیت نکونام و تیموریان خاطرنشان کرد: «آندو و جواد با تمام وجود برای استقلال بازی کردند. حتما یادشان بود که ممکن است محروم شوند اما نمی خواستند استقلال شکست سنگین تری را تجربه کند. غیبت این دو بازیکن را به فال نیک می گیریم چرا که بازیکنی بزرگی مثل احمد جمشیدیان می تواند در این بازی در ترکیب استقلال قرار بگیرد.»

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دختراستقلالیییی مریم پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 07:28 ق.ظ http://safasiti.blogsky.com

بابا شایعس!!
مگه میذارن فرهاد بره!!!من که به شخصه خودکشی میکنم بره.

استقلال بدون فرهاد که استقلال نیس.

movafegham ba "استقلال بدون فرهاد که استقلال نیس."
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد